Αναφορικά με τα όσα βλέπουν το φως της δημοσιότητας σχετικά με τον χαρακτήρα του μαθήματος των θρησκευτικών, της ιστορίας και της πληροφορικής, η υπουργός είπε ότι δεν μπορεί να γίνεται συζήτηση επί διαρροών.
Κάποια δημοσιεύματα λένε ότι θα είναι προαιρετικό το μάθημα των θρησκευτικών, άλλα ότι δεν θα διδάσκεται καθόλου η πληροφορική κ.λπ..
«Καμία συζήτηση επί διαρροών δεν έχει νόημα» είπε χαρακτηριστικά η υπουργός, τονίζοντας ότι η συζήτηση και ο διάλογος θα ξεκινήσουν, όταν η ίδια καταθέσει επισήμως τις σχετικές προτάσεις.
Απολογισμός της επίσκεψης στις ΗΠΑ
Κάνοντας συγχρόνως απολογισμό της επίσκεψης εργασίας που έκανε στις ΗΠΑ και ειδικά στην Silicon Valley και την Ουάσιγκτον, επεσήμανε ότι στόχος είναι να βρεθεί ένας δίαυλος επικοινωνίας των Ελλήνων ερευνητών, επιστημόνων, φοιτητών κ.λπ., των οποίων οι πρωτοποριακές ιδέες θα μπορούν κατ' αρχάς να έχουν ένα βήμα για να γίνονται γνωστές και εν συνεχεία ενδεχομένως και να υλοποιούνται.
Η υπουργός έκανε ιδιαίτερη αναφορά στα ελληνικά πανεπιστήμια, λέγοντας χαρακτηριστικά ότι τα ελληνικά πανεπιστήμια, με το υψηλό επίπεδο καθηγητών και φοιτητών, αλλά και το βάθος της θεωρητικής γνώσης που παράγουν σε συνεργασία με τον εντυπωσιακό αριθμό Ελλήνων επιστημόνων, ερευνητών, σπουδαστών και επιχειρηματιών σε όλους τους τομείς στη Silicon Valley, μπορούν να γίνουν και στην Ελλάδα «φάρος» του νέου αναπτυξιακού μοντέλου που στον πυρήνα του να έχει τη γνώση και την καινοτομία.
Ακόμα, η κα Διαμαντοπούλου ανέφερε ότι η Γενική Γραμματεία Έρευνας και Τεχνολογίας, σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Νεολαίας που έχει την ευθύνη της εφαρμογής του προγράμματος για τη νεανική επιχειρηματικότητα, θα προχωρήσει σε μια σειρά δράσεων για δημιουργία δικτυώσεων - Ελλήνων και ξένων επιστημόνων και ερευνητών - για τη διευκόλυνση νέων Ελλήνων επιστημόνων στην αξιοποίηση, ακόμη και χρηματοδότηση καινοτόμων ιδεών.
Στην Ουάσιγκτον, η υπουργός συμμετείχε στην πρώτη συνεδρίαση του Ακαδημαϊκού Συμβουλίου, που είναι ένα συντονιστικό όργανο των ελληνικής καταγωγής ηγετικών στελεχών των αμερικανικών πανεπιστημίων, στο οποίο συμμετέχουν πρόεδροι πανεπιστημίων, πρυτάνεις και πρόεδροι τμημάτων, ακαδημιών, μουσείων, επιστημών και βιβλιοθηκών. Επίσης, συναντήθηκε με Έλληνες ακαδημαϊκούς και ερευνητές πανεπιστημίων και ερευνητικών κέντρων της περιοχής, ενώ επισκέφθηκε το πρότυπο σχολείο SEED, ένα καινοτόμο σχολείο, το πρώτο δημόσιο σχολείο-οικοτροφείο που απευθύνεται σε μαθητές που ζουν σε φτωχικές αστικές περιοχές. Το σημαντικό είναι ότι το 98% των αποφοίτων επιτυγχάνει την εισαγωγή του στα πανεπιστήμια, ενώ το εθνικό ποσοστό είναι 56%. Το σχολείο αυτό χρηματοδοτεί το Ίδρυμα Νιάρχου, ώστε να εντάσσεται στο πρόγραμμα «Ελληνικός Πολιτισμός και Φιλοσοφία».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου