Τα μοντέλα
Μάλιστα η Fiat στην Ελλάδα ανακοίνωσε ότι θα προσθέσει στη γκάμα της, από τα τέλη του έτους – αρχές του 2011, εκδόσεις με υγραέριο σε τέσσερα δημοφιλή της μοντέλα, τα, Panda, Grande Punto, Bravo και 500. Αξίζει να αναφέρουμε πως η μετατροπή του αυτοκινήτου γίνεται σε εργοστάσιο παραγωγής της Fiat και οι νέοι κινητήρες είναι προϊόν συνεργασίας της Fiat Powertrain Technologies (FPT) και της εταιρείας Landi Renzo. Κάθε κινητήρας έχει τροποποιηθεί ειδικά για να μπορεί να φιλοξενήσει τη χρήση υγραερίου, ενώ η αξιοπιστία αυτών των κινητήρων εξασφαλίζεται από ένα πρόγραμμα δοκιμών που περιλάμβανε πάνω από 400.000 χιλιόμετρα συνεχούς λειτουργίας.
Μεγάλη αυτονομία
Η φιάλη υγραερίου είναι τοποθετημένη στο χώρο της ρεζέρβας (το κιτ επιδιόρθωσης ελαστικού προσφέρεται ως στάνταρ), με απώτερο σκοπό τη διατήρηση της χωρητικότητας του πορτ μπαγκάζ. Η χωρητικότητα της φιάλης είναι 31 λίτρα για το Panda, 38 λίτρα για το Grande Punto και 41 λίτρα για το Bravo. Η αλλαγή του καυσίμου γίνεται μέσω ενός διακόπτη που τοποθετείται κοντά στη θέση του οδηγού ώστε να είναι εύκολη η πρόσβαση ακόμα και εν κινήσει. Ιδιαίτερα σημαντικό πλεονέκτημα για τον καταναλωτή αποτελεί και η αύξηση της συνολικής αυτονομίας του οχήματος, καθώς σε αυτήν της βενζίνης, προστίθεται και η αυτονομία που προέρχεται από το υγραέριο ως εναλλακτικό καύσιμο.
Οι εκδόσεις
Στην Ελλάδα οι κινητήρες που θα εισαχθούν θα πληρούν τις προδιαγραφές Euro 5. Τον Δεκέμβριο θα είναι διαθέσιμο το Panda 1.2 λίτρων με 69 ίππους, όπως και τα Grande Punto & Punto Evo 1.4 λίτρων με 77 άλογα. Από τον Ιανουάριο του 2011 οι υποψήφιοι αγοραστές θα έχουν την επιλογή και του Bravo με κινητήρα 1.4 και 90 ίππους όπως και το δημοφιλές 500 στην έκδοση 1.2 με 69 ίππους. Σύμφωνα με πληροφορίες, οι τιμές των συγκεκριμένων μοντέλων θα είναι κατά 1.500 – 2.000 ευρώ ψηλότερες σε σχέση με τις υπάρχουσες.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου