Η Νάντια Καρβέλη θύμα χάκερ


Το μοντέλο Νάντια Καρβέλη κατήγγειλε πως κάποιος έκλεψε τους κωδικούς της από το e-mail και το facebook και τη συκοφαντεί στο Διαδίκτυο.


Ποια είναι αυτή η κοπέλα ακριβώς δεν γνωρίζουμε, αλλά έπαθε μεγάλη ζημιά:

«Υπάρχει άτομο που γνωρίζει όλα μου τα προσωπικά στοιχεία, μέσω Διαδικτύου χρησιμοποιεί το όνομά μου και μιλάει με στελέχη καναλιών και αφήνει υπονοούμενα ότι θα πήγαινα μαζί τους στο κρεβάτι ,για να πάρω εκπομπή» δηλώνει η ίδια.

«Σοκαρίστηκα, όταν είδα στη σελίδα μου μια υποτιθέμενη συνομιλία με διευθυντή μεγάλου μουσικού καναλιού που με έκανε να φοβηθώ πάρα πολύ. Αναγκάστηκα να τον πάρω τηλέφωνο και να του ζητήσω συγγνώμη και να του εξηγήσω ότι δεν είμαι εγώ αυτή που του μίλησε. Δεν ξέρω πώς μπορώ να αντιδράσω και πώς μπορώ να βρω το δίκιο μου. Μου λένε να πάω στη Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος» συμπληρώνει.

Να πας, κοπέλα μου...

ΠΗΓΗ: Espresso

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...