ΤΕΛΙΚΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΣΑΣ ΠΟΥΜΕ ΒΛΑΧΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣΤΕ ΠΙΟ ΣΥΧΝΑ;

Toυ Σταύρου Μαρίνη
Τα παιδιά του ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ με παρακάλεσαν να γράφω πιο συχνά στο blog μου. Μου είπαν μάλιστα ότι όσο πιο πολλά μηνύματα παίρνουμε από ανθρώπους που αντιδρούν με όσα γράφω τόσο μεγαλώνει η επισκεψιμότητα του blog. Καθόλου βέβαια δεν με αφορά η επισκεψιμότητα κανενός blog αλλά να με ενδιαφέρει πόσο πολλοί πλέον είναι στην Χώρα μας όσοι δεν "αντέχουν" την αντίθετη άποψη. Και όσο πιο πολλοί είναι τόσο θέλω να γράψω πάλι και πάλι μπας και αλλάξουν μυαλά όχι για μένα(δεν τους έχω ανάγκη) αλλά για το καλό αυτού του Τόπου!!!! Σίγουρα το γεγονός ότι δεν σέβονται ΤΙΠΟΤΑ οι γνωστοί και μη εξαιρετέοι βλάχοι-αναγνώστες του διαδικτύου είναι το γεγονός ότι βρίζουν και ανθρώπους που δεν βρίσκονται πλέον μαζί μας.
Να τους πληροφορήσω λοιπόν ότι έχω χάσει και τους δυο μου γονείς χρόνια τώρα και άδικα ασχολούνται και μαζί τους! Αυτός ήταν και ο λόγος που μια τέτοια μέρα δεν απάντησα σε κανένα mail από όσα μου στείλατε κάτι που θα κάνω τις προσεχείς μέρες. Οι "αποκαλύψεις" της εφημερίδας ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ σχετικά με την δολοφονία του Σωκράτη βοηθάνε τους δολοφόνους της ΣΕΧΤΑ και φυσικά δεν θεωρούμε καμιά τους επιτυχία το γεγονός ότι δυσκολεύουν το έργο των Αρχών!!! Όσο για τα ελλειπή στοιχεία μάλλον τους δουλεύει η Αντιτρομοκρατική Υπητεσία και τίποτα παραπάνω. (Συνεχίζεται.....)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...