Το 1-2 έκαναν τα μονοθέσια της Ferrari στο γκραν πρι της Γερμανίας και έδειξαν με τον πιο πειστικό τρόπο ότι η «Σκουντερία» επέστρεψε δυναμικά και μπορεί να διεκδικήσει περισσότερα πράγματα από τη φετινή σεζόν.
Ο Fernando Alonso είδε πρώτος την καρό σημαία του τερματισμού, πραγματοποιώντας έτσι τη δεύτερη νίκη του στην φετινή σεζόν της F1. Ο Ισπανός οδηγός της Ferrari, ο οποίος είχε πάρει την «πρωτιά» στον εναρκτήριο αγώνα της χρονιάς στο Μπαχρέιν, έδειξε από τις χθεσινές κατατακτήριες δοκιμές ότι το νέο lifting στο μονοθέσιό του τον έκανε πολύ ανταγωνιστικό.
Ο έτερος πιλότος της «Σκουντερία», ο Βραζιλιάνος Φελίπε Μάσα, ένα χρόνο μετά τον σοβαρό τραυματισμό του στα δοκιμαστικά του ουγγρικού γκραν πρι, τερμάτισε δεύτερος, δίνοντας τη δυνατότητα στην ιταλική ομάδα να κάνει το «1-2», όπως και στις 14 Μαρτίου στη χώρα του Περσικού Κόλπου.
Την πρώτη τριάδα συμπλήρωσε ο Sebastian Vettel της Red Bull, ο οποίος μολονότι εκκίνησε από την pole position πλήρωσε το λάθος του στην εκκίνηση και τερμάτισε στη θέση που τον βρήκε η έξοδος της πρώτης στροφής του αγώνα.
Η τελική κατάταξη του GP του Hockenheim ήταν η εξής:
Το "φιλμ" του αγώνα σε περιγραφή και σχολιασμό από τη zougla.gr
ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΣ: Η τελική κατάταξη στο γερμανικό γκραν πρι έχει ως εξής: Αλόνσο, Μάσα, Φέτελ, Χάμιλτον, Μπάτον, Ουέμπερ, Κούμπιτσα, Ρόσμπεργκ, Σουμάχερ, Πετρόφ, Κομπαγιάσι, Μπαρικέλο, Χούλκενμπεργκ, Ντε Λα Ρόσα, Αλγκουερσαρί, Λιύτζι, Σούτιλ, Γκλοκ και Σένα. Εγκατέλειψαν οι, Κοβαλάινεν, Ντι Γκράσι, Γιαμαμότο, Τρούλι και Μπουεμί.
Γύρος 67: Η καρό σημαία πέφτει και νικητής αναδεικνύεται ο Φερνάντο Αλόνσο με Ferrari. Αυτή είναι η δεύτερη φετινή νίκη για τον Ισπανό. Ακολουθούν οι Μάσα και Φέτελ με Ferrari και Red Bull αντίστοιχα.
Γύρος 64: Και άλλος ταχύτερος γύρος για τον Αλόνσο (1:16.103).
Γύρος 60: Η πρώτη δεκάδα έχει ως εξής: Μάσα, Αλόνσο, Φέτελ, Χάμιλτον, Μπάτον, Ουέμπερ, Κούμπιτσα, Ρόσμπεργκ, Σουμάχερ και Πετρόφ.
Γύρος 59: Ο Σουμάχερ τρώει γύρο από τον Αλόνσο….
Γύρος 56: Ταχύτερος γύρος για τον Φέτελ (1:16:536)
Γύρος 55: Ταχύτερος γύρος για τον Αλόνσο (1:16:625)
Γύρος 51: Ο Ντε Λα Ρόσα μπαίνει στα πιτς και από 8ος πέφτει στην 14η θέση
Γύρος 50: Η πρώτη δεκάδα έχει ως εξής: Αλόνσο, Μάσα, Φέτελ, Χάμιλτον, Μπάτον, Ουέμπερ, Κούμπιτσα, Ντε Λα Ρόσα, Ρόσμπεργκ και Σουμάχερ
Γύρος 48: Ο Αλόνσο περνά τον Μάσα έπειτα από “εντολή” που πήρε από την ομάδα. Το μήνυμα που του είπαν από τον ασύρματο ανέφερε: «Ο Φερνάντο είναι πιο γρήγορος από σένα. Απλά επιβεβαίωσε μας αυτό το μήνυμα».
Γύρος 43: Ο Φέτελ πετυχαίνει τον ταχύτερο γύρο (1:17.170). Ο Γερμανός βρίσκεται 3ος και με διαφορά 6,8 δευτερολέπτων από τον πρώτο, Μάσα.
ΣΧΟΛΙΟ: Ο αγώνας συνεχίζεται χωρίς τρομερές αλλαγές στην κατάταξη. Αυτό που περιμένουμε είναι να δούμε ακόμα μια μάχη για την πρώτη θέση μεταξύ των πιλότων της Ferrari, Μάσα και Αλόνσο. Ο Ισπανός έχει δείξει ότι μπορεί να φτάσει τον Βραζιλιάνο αλλά το ερωτηματικό επικεντρώνεται στον τρόπο που ο Αλόνσο θα περάσει – και αν – τον Μάσα…
Γύρος 40: Η πρώτη δεκάδα έχει ως εξής: Μάσα, Αλόνσο, Φέτελ, Χάμιλτον, Μπάτον, Ουέμπερ, Ντε Λα Ρόσα, Κούμπιτσα, Ρόσμπεργκ και Σουμάχερ.
Γύρος 36: Ο Χούλκενμπεργκ μπαίνει τα πιτς για αλλαγή ελαστικών. Ο πιλότος της Williams “κάθεται” μόλις 2,9 δευτερολεπτα!!!
Γύρος 35: Ο Ντε Λα Ρόσα προσπέρνα τον Χούλκενμπεργκ στη μάχη για την 7η θέση
Γύρος 31: Ο Αλόνσο πετυχαίνει ταχύτερο γύρο (1:17.751)
Γύρος 30: Η πρώτη δεκάδα έχει ως εξής: Μάσα, Αλόνσο, Φέτελ, Χάμιλτον, Μπάτον, Ουέμπερ, Χούλκενμπεργκ, Ντε Λα Ρόσα, Κούμπιτσα και Ρόσμπεργκ
Γύρος 27: Οι Χούλκενμπεργκ, Ντε Λα Ρόσα, Σούτιλ και Γκλοκ είναι οι μοναδικοί πιλότοι που δεν έχουν ακόμα μπει στα πιτς για αλλαγή ελαστικών
Γύρος 23: Μιλώντας πριν από λίγο με τους μηχανικούς του ο Αλόνσο (μέσω ασυρμάτου) είπε ότι είναι γελοίο αυτό που γίνεται (σε σχέση με τον Μάσα).
Γύρος 22: Ο Μπάτον στα πιτς. Μόλις 3 δευτερόλεπτα για αλλαγή ελαστικών!!! Ο Βρετανός από πρώτος συνεχίζει πέμπτος. Πρώτος είναι ο Μάσα.
Γύρος 21: Ο Αλόνσο προσπαθεί να περάσει τον Μάσα ( ο οποίος φαίνεται ότι αντιμετωπίζει κάποιο προβλήματα) αλλά ο Βραζιλιάνος δεν τον αφήνει
Γύρος 16: Ο Κουμπίτσα στα πιτς για ανεφοδιασμό. Ο Πολωνός βγαίνει στην 11η θέση (από 6η) μπροστά από τον Μίκαελ Σουμάχερ. Από τους πρώτους μόνο ο Μπάτον δεν έχει μπει στα πιτς για αλλαγή ελαστικών
Γύρος 15: Ο Μάσα πέφτει συνεχώς σε μικρά οδηγικά λάθη και ο Αλόνσο… καραδοκεί για να περάσει μπροστά.
Γύρος 14: Μάσα και Χάμιλτον στα πιτς. Ο Βραζιλιάνος πέφτει από την 1η θέση στην 2η θέση και ο Βρετανός στην 6η. Προσωρινά πρώτος ο Μπάτον χωρίς να έχει επισκεφτεί ακόμα τα πιτς
Γύρος 13: Αλόνσο και Ουέμπερ στα πιτς. Ο Ισπανός βγαίνει στην 4η θέση και ο Αυστραλός στην 9η.
Γύρος 12: Ο Φέτελ στα πιτς για αλλαγή ελαστικών. Ο Γερμανός πιλότος της Red Bull συνεχίζει από την 6η θέση (από 3η).
Γύρος 10: Η πρώτη δεκάδα έχει ως εξής: Μάσα, Αλόνσο, Φέτελ, Χάμιλτον, Ουέμπερ, Μπάτον, Κούμπιτσα, Σουμάχερ, Ρόσμπεργκ και Κομπαγιάσι
Γύρος 9: Ταχύτερος γύρος για τον Αλόνσο (1:18.965)
ΣΧΟΛΙΟ: Η εκκίνηση του Φέτελ ήταν καταστροφή για τον ίδιο. Κανείς δεν μπορεί να κατανοήσει γιατί δεν κινήθηκε ευθεία αλλά δεξιά για να κλείσει τον Αλόνσο, χάνοντας τελικά όχι μόνο την 1η αλλά και την 2η θέση…
Γύρος 5: Ο Σούτιλ μπαίνει στα πιτς για αλλαγή ελαστικών
Γύρος 2: Ο Χάμιλτον έχει περάσει τον Ουέμπερ και βρίσκεται στην 4η θέση
Γύρος 1: Αλγκουερσαρί και Μπουεμί έχουν επαφή μεταξύ τους με αποτέλεσμα να χτυπήσουν και να επισκεφτούν τα πιτς για την απαραίτητη… φροντίδα από τους μηχανικούς. Ο Μπουεμί εγκαταλείπει
Εκκίνηση: Τα κόκκινα φώτα σβήνουν και το γκραν πρι της Γερμανίας ξεκινά. Ο Φέτελ προσπαθεί να διατηρήσει την 1η θέση κλείνοντας τον Αλόνσο αλλά ο Μάσα βρίσκεται την ευκαιρία και περνά πρώτος ενώ ο Αλόνσο δεύτερος αφήνοντας τρίτο τον Φέτελ!!!
Τί έγινε στις κατατακτήριες δοκιμές
Η τελική κατάταξη των χθεσινών κατατακτήριων δοκιμών και αντίστοιχα η σειρά εκκίνησης στο σημερινό grid είναι η εξής:
Η πίστα
Είναι μία από τις πιο μικρές σε συνολικό μήκος πίστες του πρωταθλήματος, οπότε οι διαφορές στους χρόνους θα είναι μικρότερες από ό,τι συνήθως. Σε γενικές γραμμές καταπονεί αρκετά τα ελαστικά, αλλά η χάραξή της ευνοεί για πολλά προσπεράσματα, αφού τα σημεία που γρήγορες ευθείες καταλήγουν -ή ακολουθούν- σε αργές στροφές είναι αρκετά. Στο παρακάτω σχεδιάγραμμα, μπορείτε να δείτε τη χάραξη της πίστας του Hockenheim μαζί με την επιτάχυνση «g» που υπόκεινται οι οδηγοί σε διάφορα σημεία, τη σχέση στο κιβώτιο και την ταχύτητα που αναπτύσσουν τα μονοθέσια.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου