Σύμβουλος σχέσεων η Jennifer Aniston




Η διάσημη ηθοποιός δήλωσε πως παρά την πολυτάραχη ερωτική της ζωή, είναι πάντα δίπλα στους φίλους της και θέλει πάντα να τους δίνει σωστές συμβουλές για τις σχέσεις τους.

Η 40χρονη είπε χαρακτηριστικά: «Μου αρέσει να βοηθάω τους φίλους μου. Όποιος έχει ανάγκη την βοήθεια μου, με μεγάλη μου χαρά είμαι εκεί για να δώσω την συμβουλή μου. Επικεντρώνομαι στο πρόβλημα και θέλω να βρω μια λύση».

Δεν παρέλειψε βέβαια να αναφερθεί στα προσωπικά της λάθη και αν μπορούσε να γυρίσει τον χρόνο πίσω θα άλλαζε κάποια πράγματα που έκανε στα 20 της χρόνια και θα απολάμβανε περισσότερο την νεότητά της.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...