Θάνος Πετρέλης: Σχολείο η οικοδομή

«Από τα 16 μου με έπαιρνε ο πατέρας μου – συνήθως το καλοκαίρι που δεν είχα σχολείο – στην οικοδομή και μου μάθαινε την δουλειά. Ήθελε να μάθω πώς βγαίνουν τα χρήματα και να εκτιμήσω κάποια πράγματα.
Αυτό θέλω να διδάξω κι εγώ στα δικά μου τα παιδιά, τα οποία σήμερα έχουν περισσότερα υλικά αγαθά από μένα όταν ήμουν στην ηλικία τους. Όλο αυτό μου έκανε πολύ καλό. Ξυπνούσα στις 05.:30 το πρωί, που τον χειμώνα είναι ακόμη νύχτα και κάνει κρύο, φορούσα τα ρούχα της δουλειάς, τα οποία μπορεί να ήταν ποτισμένα από την υγρασία και παγωμένα, και δούλευα μέχρι αργά το μεσημέρι. Δεν λέω ότι είναι το ευκολότερο πράγμα του κόσμου, όμως η οικοδομή ήταν για μένα το καλύτερο σχολείο».

Όσο για το τι έμαθε από αυτό, είπε:

«Εκτίμησα τα λεφτά και από τότε δεν τα θεωρώ δεδομένα. Αν δηλαδή την μία χρονιά βγάλω περισσότερα χρήματα, δεν θα τα σπαταλήσω, γιατί ξέρω ότι την επομένη μπορεί να μην βγάλω τα ίδια. Ξεκίνησα από το μηδέν κι έτσι έμαθα να εκτιμώ. Κάθε Σάββατο έπαιρνα 10. 000 δραχμές. Αυτά ήταν τα λεφτά μου».

Ποια είναι η σχέση του με την μητέρα των παιδιών του;


«Είναι φυσιολογικό να περνάς και κάποια δύσκολα διαστήματα. Όσες φορές μας έτυχε κάτι τέτοιο, το περάσαμε πολύ επιδερμικά. Ποτέ δεν χωρίσαμε ώστε να επανασυνδεθούμε ύστερα από κάποιους μήνες ή κάποια χρόνια, όπως βλέπω ότι γίνεται σήμερα με άλλους. Μπορεί να έγιναν κάποιοι μικροτσακωμοί, αλλά ποτέ δεν υπήρξε κάποιο διάστημα που να ήμασταν χωριστά. Πάντα όλα αυτά τα χρόνια, ήμασταν μαζί».

ΠΗΓΗ: People

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...