Δήμητρα Κωστάκη: «Είναι έκπληξη που πέτυχε η Μανωλίδου»


Μπορεί να έχει αποσυρθεί από το μόντελινγκ και γενικότερα από τα media, αλλά η Δήμητρα Κωστάκη παρακολουθεί και έχει άποψη για τα τεκταινόμενα στον χώρο της τηλεόρασης.

Καλεσμένη στην εκπομπή «Super Star», μίλησε για την απόφαση να σταματήσει το μόντελινγκ, για την αγαπημένη της φετινή εκπομπή αλλά και την παρουσιάστριά της.
«Γενικά είμαι άνθρωπος των άκρων. Μια μέρα ξύπνησα και είπα δεν θα το ξανακάνω και τέλος. Είχα κάνει ό,τι ήθελα και ένιωθα πως δεν θέλω να κάνω κάτι παραπάνω. Είδα κιόλας ότι το μόντελινγκ έπεφτε, οπότε έφυγα. Δεν επεδίωξα να είμαι μπροστά στα φώτα. Άλλαξα κινητό, δεν μπορούσε να με βρει κανένας. Και όλο αυτό, γιατί αντιπαθώ να προωθώ τα παιδιά μου στην τηλεόραση και στα περιοδικά. Πάνε όλοι και φωτογραφίζονται με αυτά και το θεωρώ τραγικό».
Για το «Master Chef»:
«Μου αρέσει πάρα πολύ και είναι και ο φίλος μου ο Λαζάρου, ο καταπληκτικός αυτός μάγειρας. Μου αρέσει η επιτροπή και γι’ αυτό πήγε καλά όλο αυτό. Η Μανωλίδου είναι ένα πρόσωπο που δεν καταλαβαίνω γιατί ασχολούνται. Ούτε πολύ φωτογενής είναι ούτε είναι του γούστου μου γενικά. Έκπληξη μου κάνει που έφθασε μέχρι εκεί».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...