"Με αγαπάω ...πολύ!!!"

Η Ρούλα Κορομηλά μιλάει στο περιοδικό DownTown για το πώς αισθάνεται τώρα που έχουμε μέρες γιορτών. Την πιάνει καθόλου η κλασσική μελαγχολία; ''Μελαγχολία; Με τίποτα! Είναι ευτυχισμένες μέρες αυτές και δεν σηκώνουν μιζέρια, γκρίνιες και μουρμούρες. Έτσι κι αλλιώς δεν μπορώ τη μιζέρια γενικώς. Δεν μπορώ να σκέφτομαι και να ζω μίζερα.
Γιατί άλλωστε; Αυτές οι γιορτές έχουν παιδικότητα, μας ταξιδεύουν όλους πίσω σε εποχές αθωότητας. Εγώ πιστεύω στον Αϊ Βασίλη. Ακόμη!'', απαντά.

Οι επαγγελματικές της υποχρεώσεις είναι πάρα πολλές. Πώς τα κααφέρνει και τι έχει αλλάξει στην καθημερινότητά τηςσε σχέση με πέρσι; ''Η καθημερινότητά μου δεν έχει αλλάξει απλά βλέπω τα πράγματα με άλλη ματιά. Κάθε χρόνος που περνάει μου χαρίζει νέες εμπειρίες. H μόνη διαφορά που βλέπω είναι ότι φέτος θα δουλεύω και Χριστούγεννα και Πρωτοχρονιά, στον αέρα έχοντας την καλύτερη παρέα: συνεργάτες και τηλεοπτικό κοινό. Πάντα ήμουν δραστήρια και το μόνο που δεν έχει αλλάξει όλα αυτά τα χρόνια είναι το να εργάζομαι αρκετά. Η διαφορά είναι πια ότι είμαι η προτεραιότητά μου. Με αγαπάω πολύ και με φροντίζω ιδιαίτερα. Όλα ή τίποτα είμαι εγώ! Γυμναστική, διατροφή, ταξίδια, σινεμά, βόλτες και συναντήσεις με αγαπημένους φίλους. Μη ρωτήσεις πώς τα προλαβαίνω. Όταν θέλεις, τελικά, όλα τα προλαβαίνεις'', λέει χαρακτηριστικά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...