Η Πρέλεβιτς μιλάει για το πρωινό του ANT1

Μόλις λίγες ώρες έχουν περάσει από τη στιγμή που η Σταρ Ελλάς Άννα Πρέλεβιτς έκανε την εμφάνισή της στην πρωινή εκπομπή του ANT1 «10 με 1 μαζί», που παρουσιάζουν ο Γιώργος Καραμέρος και ο Σπύρος Χαριτάτος. Για αυτή την εμπειρία μίλησε στο Yupi και φαίνεται πως είναι χαρούμενη με την απόφασή της.
Πώς σου φάνηκε η πρώτη σου μέρα;
«Ομολογώ ότι είχα άγχος, αλλά ήταν το δημιουργικό. Αυτό που ζω θεωρώ ότι είναι το καλύτερο χριστουγεννιάτικο δώρο που μπορούσα να πάρω».
Οι γονείς σου σε παρακολούθησαν;
«Ναι με είδαν και χάρηκαν πάρα πολύ, επειδή ξέρουν πόσο μου αρέσει να μαθαίνω. Και πραγματικά θέλω να μάθω τα πάντα σε ό,τι αφορά μια εκπομπή, και μπροστά αλλά και πίσω από τις κάμερες. Και είναι όλοι πολύ καλοί μαζί μου και με βοηθάνε πάρα πολύ, ειδικά ο Γιώργος και ο Σπύρος».
Αλήθεια, πώς προέκυψε η συμμετοχή σου στο «10-1 μαζί»;
«Από το καλοκαίρι συζητούσα με τον ANT1. Eίχα κάνει γενικά δοκιμαστικά, για να με δουν οι υπεύθυνοι του σταθμού, αλλά λόγω υποχρεώσεών μου με τον διαγωνισμό Μις Υφήλιος, δεν μπορούσα τότε να αναλάβω κάτι. Τώρα, όμως, η πρόταση του Σπύρου και του Γιώργου ήρθε τη σωστή στιγμή».
Πάντως, η άφιξή σου σχολιάστηκε ως τονωτική ένεση για την εκπομπή
«Εγώ δεν το βλέπω έτσι. Αυτό που συμβαίνει είναι ότι μου δίνεται μια τεράστια ευκαιρία. Όσοι σχολίασαν την είσοδό μου στην εκπομπή, ως τονωτική ένεση, πιστεύω ότι το έκαναν, για να δημιουργήσουν θέμα. Εξάλλου, η Νανά Παλαιτσάκη, η Ανθή Βούλγαρη και η Ντόρα Κουτροκόη, οι τρεις κυρίες της ομάδας είναι εξαιρετικές στη δουλειά τους. Και επιπλέον ο Σπύρος και ο Γιώργος είναι πολύ καλοί δημοσιογράφοι και είναι τιμή μου που συνεργάζομαι μαζί τους και θα μπορώ να μάθω πράγματα από αυτούς».
Μια και παρουσιάζεις τη στήλη της ομορφιάς. Εσένα τι σε κάνει να αισθάνεσαι όμορφη; Θα μας πεις ένα μυστικό σου;

«Όταν είμαι βαμμένη με natural look, γιατί πιστεύω ότι το φυσικό και το γνήσιο είναι τα μοναδικά που μπορούν να κάνουν μια γυναίκα όμορφη. Ένα από τα δικά μου μυστικά είναι να βάζω παγωμένο αρακά κάτω από τα μάτια, για να εξαφανιστούν οι μαύροι κύκλοι, όταν έχω ξενυχτήσει. Τα υπόλοιπα θα τα αποκαλύψω στην εκπομπή».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...