Γνωστή ηθοποιός "ψαρεύει" αγοράκια μέσω facebook

Bookmark and Share

Άλλη μια υπόθεση που εκτυλίσσεται μέσω facebook και αφορά σε εκμετάλλευση της επωνυμίας για ανήθικους σκοπούς αποκαλύπτει η ηλεκτρονική μας εφημερίδα stifora.gr.

Η τεράστια δύναμη που έχει πλέον το διαδίκτυο και δη το facebook, το δημοφιλέστερο site γνωριμιών στον κόσμο, γίνεται πολλές φορές αντικείμενο εκμετάλλευσης από επώνυμους και αγαπητούς καλλιτέχνες που στοχεύουν στην εξυπηρέτηση των σεξουαλικών τους ορέξεων χρησιμοποιώντας το όνομα και την ισχύ που έχουν αποκτήσει στο χώρο της showbiz.

"Θύμα" μιας τέτοιας υπόθεσης έπεσε 20χρονο αγόρι που ονειρεύεται να γίνει ηθοποιός και να αποκτήσει μια θέση στο καλλιτεχνικό στερέωμα. Η φιλοδοξία του αυτή, όμως έγινε αντιληπτή από γνωστή ηθοποιό που διατηρεί σελίδα στο facebook με χιλιάδες "φίλους", ένας εκ των οποίων ήταν και ο 20χρονος.

"Το μεγάλο μου όνειρο είναι να γίνω ηθοποιός", μας δήλωσε σε συνάντηση που είχαμε ο ίδιος, τα στοιχεία του οποίου είναι στη διάθεση της ηλεκτρονικής μας εφημερίδας. "Είμαι φοιτητής σε Τ.Ε.Ι. των Αθηνών, αλλά το σανίδι είναι αυτό που με γοητεύει πραγματικά και θέλω να το κατακτήσω", συμπληρώνει και τα μάτια του δείχνουν ότι το πιστεύει πραγματικά.

Πώς ήρθες σε επαφή με την εν λόγω κυρία;

"Στο προφίλ μου στο facebook έχω πολλούς γνωστούς καλλιτέχνες, κάποιους τους θαυμάζω και με κάποιους έχω και φιλική επαφή. Μία εξ αυτών ήταν και η ηθοποιός που σας ανέφερα την οποία παρακολούθησα πριν καιρό και στο θέατρο. Μου άρεσε ο τύπος της και γι' αυτό μπήκα στη διαδικασία να συνομιλήσω μαζί της".

Πες μας περισσότερα για την επικοινωνία που είχατε.

"Στην αρχή μιλούσαμε μέσα από το chat του facebook και μου έκανε εντύπωση η απλότητά της και το ότι έδειχνε ενδιαφέρον να μάθει πολλά για μένα. Μιλούσαμε πάντα νυχτερινές ώρες και ήταν πολύ καλή και φιλική. Μου έλεγε τα δικά της κι εγώ το ίδιο. Όταν της είπα ότι σκεφτόμουν να δώσω εξετάσεις στο Υπουργείο Πολιτισμού και έψαχνα κάποια σχολή για προετοιμασία, εκείνη μου πρότεινε κατευθείαν από μόνη της να μου κάνει ιδιαίτερα μαθήματα στο σπίτι της."

Η συνέχεια;

"Η συνέχεια ήταν μέσω τηλεφώνου μιας και μου έδωσε το νούμερό της για να την καλέσω και να κανονίσουμε τις λεπτομέρειες. Έτσι και έκανα."

Σου έκανε κάποια ανήθικη πρόταση;

Στο τηλέφωνο της εξήγησα ότι δεν διαθέτω χρήματα για να πληρώσω ιδιαίτερα μαθήματα, αλλά εκείνη δε δίστασε να μου πει ότι τα μαθήματα θα ήταν δωρεάν! Εντυπωσιάστηκα από τη γενναιοδωρία της αυτή και της είπα ότι δεν αισθάνομαι άνετα για κάτι τέτοιο μιας και δεν τη γνωρίζω καν, όμως εκείνη είχε έτοιμη την απάντηση. Μου είπε να πάω σπίτι της για να γνωριστούμε, να μου κάνει το τραπέζι και να ξεκινήσουμε και τα μαθήματα".

Γιατί αυτό σε έκανε να πιστέψεις ότι σου την "πέφτει";

"Βλέποντας την σχετικά αρνητική μου στάση στην πρότασή της, άρχισε να με κολακεύει, να μου λέει πόσο ωραίο αγόρι φαίνομαι και να τονίζει ότι δεν πρέπει να πάω χαμένος. Επανέλαβε την πρότασή της να κάνω τον κόπο να την επισκεφτώ γιατί, όπως χαρακτηριστικά μου είπε, «θα είμαστε οι δυο μας και θα τα βρούμε όλα, κούκλε μου, μην ανησυχείς...». Καταλαβαίνετε νομίζω που το πήγαινε το θέμα. Από τότε έκοψα κάθε επαφή γιατί ούτε χαζός είμαι και ούτε θέλω να γίνω ηθοποιός χρησιμοποιώντας τέτοια μέσα..."

Αυτά αποκάλυψε στην ηλεκτρονική μας εφημερίδα ο 20χρονος φοιτητής. Εμείς γνωρίζουμε την ακριβή διεύθυνση του σπιτιού της γνωστής ηθοποιού που είναι στα Ανατολικά Προάστια, όπως επίσης γνωρίζουμε ότι έχει γιο στην ηλικία του καταγγέλλοντος από γάμο που είχε κάνει στο παρελθόν με πολύ γνωστό καλλιτέχνη. Επιπλέον στο προφίλ στη σελίδα της στο facebook δηλώνει ότι εκτός από φιλία και επαγγελματική συνεργασία αναζητεί και ερωτικό ραντεβού μέσω του site μιας και δηλώνει ελεύθερη...

Ο φάκελος "facebook" συνεχίζεται και πολύ σύντομα θα μάθετε από την stifora.gr και πολλές άλλες περιπτώσεις διασήμων, καλλιτεχνών και μη, που κάνουν τα ίδια και χειρότερα εκμεταλλευόμενοι την επωνυμία τους και "παγιδεύοντας" φιλόδοξα και νεαρά αγόρια και κορίτσια... Και πολύ σύντομα θα φέρουμε στο φως και ονόματα...

www.stifora.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...