Ύστερα από την ιστοσελίδα του Πάπα Βενέδικτου του 16ου στο ίντερνετ και τον προσωπικό του λογαριασμό στη δημοφιλή ιστοσελίδα κοινωνικής δικτύωσης Facebook, το Βατικανό έκανε ένα ακόμα βήμα «εκσυγχρονισμού», ανοίγοντας για πρώτη φορά στην 80χρονη παρουσία του ραδιοφώνου του στα ερτζιανά την «πόρτα» στη διαφήμιση.
Τη σχετική ανακοίνωση έκανε ο διευθυντής του ραδιοφώνου του Βατικανού, πατέρας Federico Lombardi, ο οποίος γνωστοποίησε ότι ο πρώτος που θα αποκτήσει διαφημιστικό σποτ θα είναι η εταιρία παραγωγής ηλεκτρισμού «Enel».
Τα διαφημιστικά σποτ που θα εκπέμπονται στο «Radio Vaticana» από τις 6 Ιουνίου έως τις 27 Σεπτεμβρίου θα είναι σε πέντε γλώσσες: στα ιταλικά, στα αγγλικά, στα ισπανικά, στα γαλλικά και στα γερμανικά.
Ο Lombardi δήλωσε χαρακτηριστικά: «Η καινοτομία αυτή αναμένεται να αποφέρει κέρδη από 100.000 έως 200.000 ευρώ κάθε χρόνο στο ραδιόφωνο του Πάπα, το οποίο ήταν απρόθυμο απέναντι στη διαφήμιση, αλλά τώρα έχει ανάγκη από τα έσοδα», ενώ διευκρίνισε ότι τα κέρδη θα διατεθούν για νέες πρωτοβουλίες και νέα προγράμματα.
ΠΗΓΗ ZOYGLA.GR
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου