ΑΦΗΣΤΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΑΝΑΣΑΝΟΥΝ

Εγώ καπνίζω αλλά αυτό είναι δικό μου και μόνο δικό μου πρόβλημα. Τα δυο μικρά παιδιά μου δε φταίνε σε τίποτα γι αυτό και απαγορεύεται ρητώς το κάπνισμα μέσα στο σπίτι. Έχω μαλώσει με πολλούς φίλους τους οποίους έχω αναγκάσει να βγουν στο μπαλκόνι με πολικές θερμοκρασίες προκείμενου να ανάψουν το τσιγαράκι τους. Πολύ σωστά καταλάβατε. Είμαι η Φράου Αναστασία όσον αφορά στο κάπνισμα! Μου είναι αδιανόητο να ξέρω ότι αυτό που κάνω βλάπτει εκτός από εμένα και τα παιδιά μου. Το παθητικό κάπνισμα μπορεί και ευνοεί τα καρδιακά νοσήματα αλλά και διαφόρων ειδών καρκίνου. Δεν είναι λίγοι οι υπάλληλοι αυτοί που ήταν παθητικοί καπνιστές και εκδήλωσαν διάφορες νόσους. Οι υποθέσεις τους έφτασαν μέχρι και τα ευρωπαϊκά δικαστήρια και οι περισσότεροι από αυτούς δικαιώθηκαν κιόλας παίρνοντας πολλές χιλιάδες ευρώ από τα αφεντικά τους. Στην Ελλάδα έχει ήδη αρχίσει και απαγορεύεται σε πολλούς δημόσιους χώρους άρα γιατί όχι και στο σπίτι μας. Αν κάθε φορά που πάμε να ανάψουμε τσιγάρο μπροστά στο παιδί μας σκεφτούμε τις πιθανές νόσους που μπορεί να το προσβάλλουν τότε καλύτερα να το φάμε με τη καύτρα! Ο μη καπνιστής θα πρέπει να «φέρει με τα νερά του» τον καπνιστή. Να μπει δηλαδή στη διαδικασία και να του εξηγεί τις ασθένειες που ενδεχομένως να πάθει. Επειδή το θέμα γενικά είναι δυσάρεστο θα κλείσουμε με ανέκδοτο που αφορά στο τσιγάρο. Ένας κρητικός πηγαίνει στο περίπτερο και ζητάει ένα πακέτο τσιγάρα. Του δίνει ο περιπτεράς και ο κρητικός διαβάζει «το κάπνισμα προκαλεί αδυναμία στο σπέρμα». Τότε ο κρητικός λέει στο περιπτερά «δώσε μου μπρε το άλλο που προκαλεί καρκίνο!» Άρα τσιγάρο τέλος! Για το καλό των παιδιών μας πρώτα απ’ όλα και μετά το δικό μας! Πηγή www.zougla.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...