ΝΑ ΤΗ ΧΑΙΡΕΤΑΙ ΤΗΝ ΚΟΡΗ ΤΟΥ Ο ΤΕΝ ΚΑΤΕ

Μπορεί ο Χενκ Τεν Κάτε να είναι ένας αρκετά αναγνωρίσιμος προπονητής σε Ευρωπαϊκό επίπεδο, όμως αυτό δεν σημαίνει ότι η κόρη του Ελέν δεν μπορεί να χαράξει τον δικό της δρόμο στην Showbiz, κάτι που επιβεβαίωσε και η ίδια με δηλώσεις της. Την επιθυμία της να κάνει καριέρα στην τηλεόραση εξέφρασε η κόρη του προπονητή του Παναθηναϊκού Ελέν Τεν Κάτε. Μάλιστα η νεαρή κοπέλα δήλωσε ότι θα... κάνει τα πάντα με σκοπό να πετύχει τον στόχο της. "Το να πρωταγωνιστήσω σε γνωστό σίριαλ είναι το όνειρο της ζωής μου και να ξέρετε ότι είμαι διατεθειμένη να κάνω τα πάντα για να γίνει πραγματικότητα". Η 20χρονη καλλονή πρόσφατα φωτογραφήθηκε για την Αγγλική έκδοση του περιοδικού FHM, αφήνοντας πολλές υποσχέσεις στο ανδρικό κοινό. "Ο πατέρας μου είναι στην Ελλάδα και δεν μπορεί να δει τι κάνω εγώ... Αστειεύομαι φυσικά. Είδε τις φωτογραφίες μου και του άρεσαν πολύ".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...