?

Του Σταύρου Μαρίνη 
Γράφω στο ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ αλλά φαίνεται ότι για κάποιους είναι δύσκολο να κάνουν ένα κλικ στην φωτό μου και να διαβάσουν τα κείμενά μου. Αντί για αυτό στέλνετε μηνύματα στο mail μου και μου λέτε πόσο καιρό έχω να γράψω κάτι!!!! Μάλιστα την ώρα που έγραφα με ενημέρωσαν για ένα mail "φίλης" πως έχω να γράψω πάνω από ένα μήνα. Ας προχωρήσουμε όμως σε αυτά που με έκαναν να μοστράρω πάλι κείμενο του μπροστά εδώ στο ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ το "παιδί" μου που έγινε ήδη τριών ετών και που εύχομαι να ενηλικιωθεί σε έναν διαφορετικό κόσμο από αυτόν που ζήσαμε εμείς μέχρι σήμερα. Αισιόδοξο θα πείτε αλλά μετά την παρακμή συνήθως έρχεται η ΑΝΟΔΟΣ και ιδίως για την Πατρίδα μας δεν πάει πιο κάτω!!! Με ενημέρωσαν επίσης με mail να μην βρίζω τους βλάχους και να προσέχω τι γράφω και είμαι υποχρεωμένος να τους απαντήσω ότι θα γράφω ότι ΘΕΛΩ και φυσικά δεν δέχομαι απειλές από τύπους που ανώνυμα βγάζουν το κόμπλεξ της ανύπωτης βλαχειάς τους και φυσικά να τονίσω για ακόμα μια φορά πως δεν τους θεωρώ ΕΛΛΗΝΕΣ.
Ας μάθουν πρώτα την Ιστορία μας και ίσως τότε να καταλάβουν τι γράφω γιατί Βλάχος είναι όχι όποιος έχει γεννηθεί στην οποιαδήποτε επαρχιακή πόλη αλλά όποιος επιμένει να έχει την νοοτροπία που χαρακτηρίζει αμόρφωτους , άξεστους και βάρβαρους λαούς!!!!!!!!!!  Αλλά ακόμα γράφω ασήμαντα πράγματα και όχο για αυτό που ξεκίνησα. Σας γράφω πάλι για την στυγερή δολοφονία του Σωκράτη . Ενώ έχει περάσει ήδη ένας μήνας και το προσεχές Σάββατο έχουμε τα σαράντα η Ελληνική Αστυνομία επίσημα πάντα δεν έχει προβεί σε καμιά επίσημη ανακοίνωση για εντοπισμό δραστών και πορεία των ερευνών. Αυτά επίσημα γιατί ανεπίσημα διαρρέουν ότι είναι κοντά στην εξάρθρωση της ΣΕΧΤΑ!!!! Να δούμε τελικά τι θα γίνει με την περίπτωση αυτή και κυρίως ποιοι είναι οι στυγνοί δολοφόνοι που στέρησαν την ζωή από τον Σωκράτη Γκιόλια αλλά και τον αστυνομικό Νεκτάριο Σάββα. Η άποψη μου είναι ότι μάλλον χρειάζεται ριζική αναδιάρθρωση της Αντιτρομοκρστικής και κυρίως συνεργασία με Η.Π.Α και Αγγλία για την εξάρθρωση τέτοιων οργανώσεων. Βέβαια υπάρχει πάντα ο κίνδυνος να σε χαρακτηρίσουν προτεκτοράτο . Αλλά μπας και δεν είμαστε;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...