Η απάντηση της 'Αννας Πρέλεβιτς σε όσους την κατηγορούν...


Περίμενε να ακούσει όλη την γκάμα κατηγοριών που της προσάπτουν η φετινή Star Hellas, Άννα Πρέλεβιτς για να δώσει μια απάντηση.
Σύμφωνα με την εφημερίδα espresso δεν βρίσκεται για πρώτη φορά στο στόχαστρο."Το ότι άλλη μία φορά μπήκα στη δίνη του κυκλώνα λόγω του επιθέτου μου το περίμενα. Ολο αυτό τον μήνα δεν μιλούσα. Από το ...
σχολείο όλοι έλεγαν “η Αννα Πρέλεβιτς” και “η κόρη του Μπάνε”. Παλιά πικραινόμουν, τώρα όμως όχι. Με έχουν σχολιάσει τόσες φορές που πλέον είμαι πολύ δυνατή και σκληρή"... Όσον αφορά τον τίτλο που κέρδισε η νικήτρια είχε να πεί:"Ακόμα δεν έχω συνειδητοποιήσει πως είμαι η νέα Σταρ Ελλάς. Είμαι, φυσικά, πολύ ευχαριστημένη από τον εαυτό μου!» και συμπληρώνει: «Για τριάντα μέρες ζούσαμε τρελή πίεση, ήμασταν πολύ αγχωμένες. Δεν θα δήλωνα ωστόσο συμμετοχή, αν δεν περίμενα να πάρω έναν καλό τίτλο. Έχω αυτοπεποίθηση"...

http://www.athensbars.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...