"Η εκπομπή της Ελένης φέτος δεν μου άρεσε"


Η Ζήνα Κουτσελίνη είναι από τους ανθρώπους που έχει συνεργαστεί με όλα σχεδόν τα μεγάλα ονόματα της Ελληνικής τηλεόρασης. Μετά από σχεδόν ένα χρόνο, αποφασίζει να σπάσει τη σιώπη της στο "Down Town".Μεταζύ άλλων...



μιλάει και για την δύσκολη χρονιά της φίλης της Ελένης Μενεγάκη.
"Την Ελένη την αγαπάω πάρα πολύ και μά λιστα έχω αδικηθεί γι' αυτό σε κριτικές, ότι «στο Alter δεν λένε για τη Μενεγάκη, γιατί είναι φίλη της Κουτσελίνη» και άλλα πολλά. Ό,τι είχα να πω στην Ελένη τής το έλεγα πάντα τετ α τετ, ήταν λόγια καρδιάς και η Ελένηείναι άνθρωπος που ακούει. Την Ελένη την έχω σαν αδελφή μου, με την Ελένη ωριμάσαμε τηλεοπτικά παρέα, γιατί εγώ ήμουν 26 χρόνων κορίτσι όταν το 1996 ο ΑΝΤ1 μου ανέθεσε να φτιάξουμε παρέα ένα πρωινό μαζί με την Ελένη, την οποία πίστευε πάρα πολύ. Όταν αργότερα θέλησα να πάρω ένα σπίτι, η Ελένηήταν ο μοναδικός άνθρωπος που μου έδωσε τό τε δύο εκατομμύρια δραχμές δώρο για να πάρω αυτό το σπίτι, δεν το ξεχνάω ποτέ και αυτή είναι η πρώτη φορά που το λέω. Ό,τι κι αν γίνει, η Ελένη είναι από τους πιο σημαντικούς ανθρώπους στη ζωή μου ολόκληρη και την αγαπάω ασύλληπτα πολύ. (βουρκώνει, περιμένω λίγα λεπτά μέχρι να ηρεμήσει) Αυτή τη στιγμή η Ελένη περνάει μία δύσκολη περίοδο - και επαγγελματικά και προσωπικά. Την πο νάω. (συγκινείται ξανά) Όμως, δεν είχε μια καλή χρονιά και θέλω να είμαι δίκαιη, η εκπομπή της φέτος δεν μου άρεσε, την έβλεπα σχεδόν καθημερινά. Επειδή την Ελένη την ξέρω απέξω κι ανακατωτά, γνω ρίζω πότε ένιωθε καλά, πότε όχι, ήμουν πάντα το γούρι της όταν την έπαιρνα κάθε πρωί για να της πω τα νούμερα. Φέτος δεν ήταν καλά και το ένιωσα από την πρώτη μέρα, έκανε βήματα και τα 'κανε με το ζόρι. Θεωρώ ότι, επειδή και η Ελένη είναι ένας έντονα συναισθηματικός άνθρωπος, πρέπει να τολμήσει να ξεφύγει από τον έντονο συναισθηματισμό της, θα πρέπει να κάνει αλλαγές."
http://tvnea.blogspot.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...