Ο ΛΙΑΔΕΛΗΣ ΣΤΟ GALA



Μια από τις σπάνιες συνεντεύξεις του δίνει αυτή την Κυριακή 14 Μαρτίου στις 23:15, ο Παναγιώτης Λιαδέλης στη Μαρία Σταματέρη και την εκπομπή "GALA".
Το γνωστό, όπως τον αποκαλούν, "λιοντάρι" των γηπέδων κάνει μια αναδρομή στο επαγγελματικό και προσωπικό του παρελθόν και παραδέχεται: "Γύρω στα 23 με 24 χρόνια μου δεν με σταματούσε τίποτα, τα έβλεπα όλα μπροστά μου, είχε πάρει το μυαλό μου αέρα, έφαγα μια πολύ μεγάλη σφαλιάρα. Κι ευτυχώς, δόξα τω Θεώ, που αυτή τη σφαλιάρα την έφαγα μικρός κι έβαλα μυαλό".
Ο Παναγιώτης Λιαδέλης ακόμη μιλάει για τον γάμο του με την τραγουδίστρια Σαμπρίνα και παραδέχεται πως "ναι, κάναμε προσπάθειες στην αρχή, αλλά..." προκειμένου να σώσουν τον γάμο τους.Μιλώντας για τον γιο του Βαγγέλη, λέει χαρακτηριστικά: «Πρέπει να αγαπάει τη μητέρα του κι εγώ να 'μαι συνέχεια δίπλα του. Σ' εμένα θέλω να νιώθει την ασφάλεια».
Aναφερόμενος στον έρωτα, εξομολογείται: "Δεν θέλω να ερωτευθώ ξανά, γιατί αρχίζουν ξανά οι υποχρεώσεις. Αρχίζει η δέσμευση από την αρχή και μετά καταλήγει πάλι σ' έναν χωρισμό". Ο διεθνής μπασκετμπολίστας απαντά στις φήμες που τον θέλουν ζευγάρι με τη γνωστή ηθοποιό και παρουσιάστρια Σοφία Αλιμπέρτη και λέει χαρακτηριστικά : «είναι μια γυναίκα που τη θαυμάζεις, που την έχεις ψηλά. Η Σοφία είναι ένας άνθρωπος που δεν είναι μόνο στα καλά δίπλα μου. Στις δυσκολίες θα τρέξει και θα με στηρίξει». Μία έκπληξη όμως περιμένει τον Παναγιώτη Λιαδέλη. Η Σοφία Αλιμπέρτη μιλά αποκλειστικά στο «Gala» για την γνωριμία της με τον Παναγιώτη αλλά και για όλα αυτά που τους δένουν και κάνουν αυτή τη σχέση ουσιαστική και μοναδική....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...