"Τι είπε το στόμα τους!! "


"Γνωστό περιοδικό φιλοξενεί σοφά λόγια ανθρώπων της Showbiz... Τελικά καμιά φορά είναι καλύτερα να μασάτε παρά να μιλάτε!! Απολαύστε ατάκες !! Κατερίνα Γκαγκάκη, αγαπημένη: «Είναι η πρώτη φορά, και πέρσι και φέτος, που γίνεται αυτό».
Να σας ορκιστούμε, Κατερίνα...
πως και για μας ήταν... η πρώτη φορά όλη αυτή την εικοσιπενταετία σε ό,τι έχουμε ιερό!

Δημήτρης Ουγγαρέζος, όμορφος σ’ έναν κόσμο μόνο το πρωί: «Δεν είναι σωστό στην προ χωρημένη εγκυμοσύνη να κάνεις σεξ, γιατί το παιδά κι μπορεί να το χτυπάει στο κεφάλι».
Έτσι εξηγούνται πολλά... Στη μαιευτική πάντα!

Δημήτρης Ουγγαρέζος, πρωινός τύπος:«Από εκτός αυτού όμως;».
Από εκτός αυτού, έτερον ουδενός του ιδίου...

Βάσω Λασκαράκη, πρωταγωνίστρια στην Πολυκατοικία: «Δεν θέλω να μιλώ για τα προσω πικά μου και για τη σχέση μου και θύμισέ μου πρώτον να σβήσω το τηλέφωνό σου απ’ το κινητό μου και δεύτερον να σου πω πως είμαι μια χαρά».
Τώρα γιατί ήθελε να δίνει συνέντευξη η κυρία Λασκα ράκη, για το αν θα χρεοκοπήσουμε ως χώρα ή αν θα υποστούμε τον αργό οικονομικό θάνατο; Αφήστε τη να μας πει, καλέ, μπας και μας σώσει...

http://trelokouneli.blogspot.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...