Άννα Βίσση: «Ήμουν πολύ κουρασμένη και πιεσμένη»


Σε συνέντευξή της, η Άννα Βίσση αποκάλυψε λεπτομέρειες της προσωπικής της ζωής, όπως οι αγαπημένες της συνήθειες, η σχέση της με το χρήμα και το χρόνο, οι τρόποι «ξεσπάσματος» σε περιόδους έντασης, αλλά και τα χαρακτηριστικά της προσωπικότητας που θα ήθελε να έχει ο επόμενος σύντροφός της:



Στο «Fabulous show» που η Άννα Βίσση παρουσιάζει φέτος στο Αθηνών Αρένα, προβάλλονται κάποια χιουμοριστικά βιντεάκια σχετικά με γεγονότα που την αφορούν, όπως η κατάσχεση των ρούχων της πριν από μερικά χρόνια. Πώς αποφάσισε να εντάξει αυτά τα σκετσάκια στο πρόγραμμά της;

«Είναι ταυτόχρονα αυτοσαρκασμός και πλάκα σε αυτούς που τα παρουσίαζαν όλα τόσο σοβαρά και βαρύγδουπα. Είναι το δικό μου χιούμορ και της σκηνοθέτιδός μου, Κριστίν Κρόκος. Πάντως πιστεύω πως ταιριάζει πολύ σε ένα σόου το χιουμοριστικό στοιχείο. Ο κόσμος το χρειάζεται για να χαλαρώσει».



Στους στίχους του «Fabulous» -τους οποίους έχει γράψει η ίδια- αναφέρεται: «Θέλω να ζήσω, να ξαναγαπήσω, να 'μαι άνθρωπος κανονικός». Τι ήταν αυτό που την έκανε να γράψει αυτή τη φράση;

«Ήμουν πολύ κουρασμένη και πιεσμένη από διάφορα πράγματα που συνέβαιναν στη ζωή μου επαγγελματικά και προσωπικά και μου βγήκε από ανάγκη να πω αυτή τη φράση και ό,τι άλλο λέω στο τραγούδι αυτό. Το «κανονικός» αναφέρεται σε πράγματα απλά που μου έλειψαν και ήθελα να ξαναζήσω».

yupi.gr

Τι ζητά από ένα σύντροφο:

«Ό,τι ζητάει ο καθένας μας. Αληθινή αγάπη και σεβασμό».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...