Λ. Ζαγορίτης: «Εγώ δεν γνωρίζω τον κ. Χριστοφοράκο»


«Εγώ δεν γνωρίζω τον κ. Χριστοφοράκο, δεν έχω μιλήσει ποτέ μαζί του, δεν έχει υπάρξει καμία συναλλαγή την οποία εγώ να γνωρίζω στην περίοδο κατά την οποία ήμουν γραμματέας του κόμματος» ξεκαθάρισε...


μιλώντας στον Real Fm o Λευτέρης Ζαγορίτης, σχολιάζοντας σημερινό δημοσίευμα της εφημερίδας Ελευθεροτυπία


Ο κ. Ζαγορίτης υποστήριξε ότι την εγγραφή στο ημερολόγιο του κ. Χριστοφοράκου θα πρέπει να την εξηγήσουν εκείνοι που την έχουν κάνει, εάν είναι πραγματική. «Η θέση μου απέναντι στον κατηγορούμενο κ. Χριστοφοράκο είναι γνωστή. Με επανειλημμένες δηλώσεις που έχω κάνει στο παρελθόν, τον έχω αποδοκιμάσει με πολλούς τρόπους» σημείωσε χαρακτηριστικά.


Αναφορικά με την επιστολή Καραμανλή, ο Λευτέρης Ζαγορίτης, τόνισε ότι δεν γνώριζε την ύπαρξή της, «αποδέχομαι την απάντηση που έδωσαν κύκλοι του Κ. Καραμανλή, αλλά δεν γνωρίζω, ούτε την ήξερα μέχρι που την είδα δημοσιευμένη και δεν μπορώ να γνωρίζω τον λόγο για τον οποίο εστάλη. Φαντάζομαι ότι απάντηση σε ευχές και οτιδήποτε άλλο, αλλά μόνο εικασίες μπορώ να κάνω».


Ο κ. Ζαγορίτης σημείωσε τέλος απαντώντας σε σχετική ερώτηση, ότι «δεν είναι αρμοδιότητα του γραμματέα τα οικονομικά του κόμματος», ωστόσο, «όταν ήρθε στην επιφάνεια αυτή η ιστορία, έγινε έλεγχος από τον οποίο δεν προέκυψε κανένα στοιχείο για εισροή χρημάτων είτε από τον κ. Χριστοφοράκο, είτε από τη Siemens »

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...