ΕΓΩ ΚΡΑΤΗΣΑ ΤΗΝ ΣΥΜΒΟΥΛΗ ΣΟΥ


Του Σταύρου Μαρίνη 
Όλοι γνωρίζουν ότι είμαι ο διαχειριστής αυτού του blog , όλοι εκτός από τον πρώην εργοδότη μου Μάκη Τριανταφυλλόπουλο ο οποίος μας αναζήτησε μέσω της Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος για αναδημοσίευση που κάναμε από το blog troktiko , λυπόμαστε πάρα πολύ που δεν βρήκε το θάρρος να σηκώσει το καλοκαίρι το τηλέφωνό του και να μας πάρει ένα τηλέφωνο για όσα ισχυρίζεται ότι τον συκοφάντησαν. Λυπόμαστε πολύ που κανένας από τους συνεργάτες του -όλοι με ξέρουν -δεν μπήκε στον κόπο να με ενημερώσει ότι τάχα μου με αναζητούσαν. (Το περιστατικό έγινε τότε αλλά εμείς μόλις χθες ενημερωθήκαμε από την Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος!!!!! στην οποία σήμερα το μεσημέρι δώσαμε κατάθεση).


Λυπάμαι επίσης όχι για τα χρόνια συνεργασίας μας(αυτά για μένα δεν αλλάζουν και είμαι περήφανος για αυτά) αλλά για το γεγονός ότι ένα blog με ονοματεπώνυμο όπως το δικό μου που όσοι το παρακολουθείτε από τα πρώτα του βήματα γνωρίζετε και με έχετε κατηγορήσει για αυτό για όσα έγραφε(υμνητικά για τις εκπομπές αλλά και  για τον Μάκη Τριανταφυλλόπουλο) να κατηγορείται; ότι τον συκοφαντεί!!! Θα θέλαμε να τον πληροφορήσουμε ότι και στην Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος που δώσαμε κατάθεση δηλώσαμε ευθαρσώς ότι το blog έχει διαχειριστή τον γράφοντα και στον οποίο θα μπορεί ο αγαπημένος μας Μάκης να κάνει αγωγές , μηνύσεις ή οτιδήποτε άλλο αυτός κρίνει για να προασπίσει τις επιχειρηματικές του δραστηριότητες. Εμείς που ακόμα και τώρα έχουμε στις αγαπημένες σελίδες μας την zougla.gr θα τον διαβεβαιώσουμε ότι θα συνεχίσουμε την καλοπροαίρετη κριτική μας γιατί είναι δημόσιο πρόσωπο και μάλιστα με περισσότερη ωμότητα αφού από αυτή του την ενέργεια κρίνουμε ότι όχι μόνο φίλους του δεν μας θεωρεί αλλά μας κατατάσσει και στους εχθρούς του!!!! Όσοι με γνωρίζουν από την επαγγελματική μου δραστηριότητα γνωρίζουν ότι σε όσες εκπομπές και εάν εργάστηκα μίλαγα για τον Μάκη με τα καλύτερα λόγια. Τον υπερασπιζόμουν πάντα με πάθος επειδή πίστευα στην δημοσιογραφία που έκανε , και κυρίως γιατί δεν είχε δείξει ποτέ την διάθεση να φιμώσει κάποιον. Με λύπη διαπιστώνω ότι είχα καταλάβει λάθος και κατηγορώ τον εαυτό μου για την εμπιστοσύνη και τον σεβασμό μαζί με θαυμασμό για την δημοσιογραφική του πορεία. Θεωρούσα ότι επειδή ο ίδιος δεν ευθυνόταν για την απομάκρυνσή μου από τις τηλεοπτικές του εκπομπές και το πόρταλ του θα παραμέναμε φίλοι αφού ως αφεντικό δεν τον είδα ΠΟΤΕ. Άλλωστε ως "αριστερός" φαντάζομαι ότι δεν θα ήθελε να τον βλέπω έτσι. Του εύχομαι κάθε επιτυχία προσωπική και επαγγελματική αλλά θα του θυμίσω μια κουβέντα που μου είχε πει εν έτη 1998 στο γραφείο του σε μια διαφορά που υπήρχε με έναν συνάδελφο( που 10 χρόνια μετά ήταν και η αιτία της απομάκρυνσης  μου από το γραφείο του). Μου είχε πει τότε λοιπόν ο Μάκης "Μην δίνεις σημασία να είσαι μεγαλόψυχος" εγώ κράτησα την συμβουλή του και ήμουν. Φυσικά δεν είμαι εγώ σε θέση να του δώσω την οποιαδήποτε συμβουλή απλά αναρωτιέμαι εάν ο ίδιος σήμερα νιώθει ότι τηρεί ότι ζήτησε από μένα το 1998 σε σχέση βέβαια με τον συνάδελφό μου.
ΥΓ1 Τελικά είχαν δίκιο και δεν τους πίστευα , όντως σε πολλά πράγματα είμαι κολλημένος και δεν ακούω τους τρίτους.......
ΥΓ 2 Άσε να βάλουμε και την φωτό μας , μήπως και δεν έχει καταλάβει και κυνηγάει κανέναν άλλο

ΥΓ3 Αυτό ήταν το απογευματινό κείμενο που διαφημίζαμε από χθες. Πολύ κακό για το τίποτα θα πείτε; Μπα ξέρετε τώρα πόσο πιο καυστικοί θα γίνουμε; Άλλωστε τα φιλαράκια του Θέμος-Καραμήτσος γνωρίζουν πολύ καλά ότι όταν θέλουμε γινόμαστε πολύ σκληροί!!!! Πάντα με στοιχεία βέβαια και με κείμενα που δεν κρύβουν εμπάθεια αλλά παρουσιάζουν τα δεδομένα.

1 σχόλιο:

Fremendog είπε...

"Γερμανική μπότα" στο υπ. Εθνικής Άμυνας - Απόντες οι υπουργοί - Απόρρητα σε κοινή θέα"

http://www.defencenet.gr/defence/index.php?option=com_content&task=view&id=10289&Itemid=139

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...