ΚΡΑΞΙΜΟ ΣΤΟΝ ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΖΑΒΕΛΑ

"Ο Καρατζαφέρης με κορόιδεψε... Κι επειδή κορόιδεψε εμένα κι άλλους σανκι εμένα χρόνια τώρα, νόμισε πως θα κοροϊδέψει και τους Αμερικάνους.Για αυτό επέλεξε την αγαπημένη τους και άξια...εκπρόσωπο τους στηνΠατρίδα μας Νίκη Τζαβέλα για να την βάλει επικεφαλής τουΕυρωψηφοδελτίου του. Ναι. Για αυτό την επέλεξε και για τις άλλεςγνωριμίες. Ούτε για τις θέσεις της, ούτε για τα πιστεύω της που θαπροσπαθήσει με σθένος κρύψει.Ο Καρατζαφέρης με κορόιδεψε... και μου ζητάει να γλείψω εκεί πουέφτυνα γιατί αυτός το διάλεξε χωρίς να ρωτήσει κανέναν. Παίζει μετα πατριωτικά μου αισθήματα και με εκβιάζει, νομίζοντας πως δεν έχωάλλες επιλογές. Μπορεί να νομίζει πως το κενό που θα αφήσω θααναπληρωθεί εύκολα από το «Σταρ σύστεμ» που θα τον παίξει, αφού ηλεγάμενη είναι γνωστή υπάλληλος όλων των αφεντικών που ίδιος μέχριπριν από λίγο καιρό αναθεμάτιζε.Ο Καρατζαφέρης με κορόιδεψε... αλλά είναι η τελευταία φορά που τοκατάφερε. Η συνείδηση μου αντιστέκεται. Όπως αντιστάθηκε όταναποχαιρετούσα άπαξ δια παντός την Ρηγίλλης και τα συναυτά. Για αυτήνκαι για άλλους σαν αυτήν βγήκα από το μαντρί... Αλλά ο Καρατζαφέρης μεκορόιδεψε... Και την βρίσκω ξανά μπροστά μου. Αλλά αυτή τη φορά δεν θατο καταπιώ για το καλό του Καρατζαφέρη. Όχι λέμε... Όσο κι αν τοχρυσώσει το χάπι δεν θα το καταπιώ... Την Κυριακή 7 Ιουνίου, του ΑγίουΠνεύματος, ξέρω πολύ καλά τι θα κάνω και τι δεν θα κάνω... Ελπίζω ναξέρουν κι άλλοι πολλοί που κορόιδεψε μαζί μου..
."ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...