Φαίνεται πως η ίδια, ή οι παραγωγοί της διαφήμισης του Αρμάνι που είχε κάνει, δεν ένιωθαν τόσο άνετα με το σώμα της. Ετσι, τα κοντινά και καυτά πλάνα του spot δεν είχαν «πρωταγωνιστή» τα οπίσθια της Rihanna αλλά εκείνα μοντέλου από την Ιρλανδία.
Την αποκάλυψη έκανε η εφημερίδα «Sun», γράφοντας πως το μοντέλο Τζέινασα Αϊκεν είναι η άλλη γυναίκα που πόζαρε με το σέξι δαντελένιο σλιπ του Ιταλού σχεδιαστή μόδας, το οποίο ξεπροβάλλει από το μισοκατεβασμένο τζιν παντελόνι που πιστεύαμε πως φορά στη διαφήμιση η Ριάνα.
Και δεν θα μαθαίναμε τίποτα καθώς η Αϊκεν έχει υπογράψει συμβόλαιο που της απαγόρευε να αποκαλύψει ότι ντούμπλαρε τη Ριάνα, ωστόσο το μυστικό τελικά διέρρευσε.
Πληροφοριοδότης της «Sun» αποκάλυψε πως ο κορμός και τα οπίσθια της Τζέινασα εμφανίζονται σε κομμάτια της διαφήμισης εσωρούχων καθώς ήταν καλύτερα από εκείνα της Ριάνα. Στο spot, η διάσημη ερμηνεύτρια εμφανίζεται ξαπλωμένη με την πλάτη στην κάμερα, σε ένα μεγάλο κρεβάτι, φορώντας μαύρα δαντελένια εσώρουχα, βλέποντας εφιάλτη.
Ξυπνά, σηκώνεται από το κρεβάτι και πηγαίνει να τηλεφωνήσει. Το πρόσωπό της δεν φαίνεται. Ο θεατής βλέπει μόνο το χυμώδες σώμα της, το οποίο φορά τα εσώρουχα του Armani.
Το μυστικό της Ριάνα έχει όμως και αρκετή δόση μυστηρίου καθώς δεν έχει διευκρινιστεί αν η επιλογή να την ντουμπλάρουν ήταν της ίδιας ή των παραγωγών της διαφήμισης. Το πιο πιθανό σενάριο, λένε τα βρετανικά μέσα ενημέρωσης, είναι να το διάλεξε η τραγουδίστρια, επειδή δεν της δημιουργούσε αυτοπεποίθηση η εικόνα της.
Αλλωστε, άνθρωποί της είχα [Αριστερά, το μοντέλο Τζέινασα Αϊκεν και δεξιά, η Ριάνα.] αν ξαναδεί το μοντέλο από την Ιρλανδία στα γυρίσματα βιντεοκλίπ της Ριάνα. Η Αϊκεν λέγεται ότι εισέπραξε «μικρό ποσό» για την εργασία που πρόσφερε.
«Αν έχουμε παράπονα των καταναλωτών, αν ενδεχομένως ισχυριστούν ότι παραπλανήθηκαν από το ντουμπλάρισμα της Ριάνα από άλλη γυναίκα, τότε θα κάνουμε έρευνα» δήλωσε ο εκπρόσωπος Τύπου της Αρχής Ελέγχου Διαφήμισης όταν ρωτήθηκε από δημοσιογράφο της «Sun» για τυχόν παραπλάνηση του καταναλωτικού κοινού.
Μπορεί το προϊόν να μην αποδείχτηκε προβληματικό, σίγουρα όμως τα μάτια μας παραπλανήθηκαν βλέποντας τη διαφήμιση... Espressonews.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου