Καλή τύχη στην "νέα" Κυβέρνηση

Tου Σταύρου Μαρίνη
Σας άφησα να ψηφίσετε ανεπηρέαστοι, άλλωστε είμαι απόλυτα ικανοποιημένος από την δουλειά που κάνουν ο Θέμης και τα παιδιά του cafe puzzle στο ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ. Άμα με διαβάζεις Θέμη πάρε ένα τηλέφωνο γιατί δεν το πρόλαβα πριν. Άσχετο αυτό βέβαια με την δική μας επικοινωνία που πλέον είναι πολύ αραιή και δίκαια τα μηνύματά σας τα οποία δεν αγνοώ βέβαια. Τρικομματική Κυβέρνηση λοιπόν με ΝΔ-ΠΑ.ΣΟ.Κ-ΔΗΜ.ΑΡ και φυσικά με την καθοδήγηση των "εταίρων" μας στην Ευρωπαϊκή Ένωση που δείχνει ανακουφισμένη με το εκλογικό αποτέλεσμα.
Δεν έχω καμιά ελπίδα ότι η Ελλάδα θα καταφέρει να παραμείνει στην ζώνη του ευρώ και φυσικά ούτε πιστεύω ότι έχουμε εμείς θέση σε μια ευρωπαϊκή ένωση που οι πλούσιοι Βόρειοι δεν θέλουν ούτε να βλέπουν τους "φτωχούς" νότιους. Θα δούμε τι θα καταφέρει ο κ. Σαμαράς στις διαπραγματεύσεις του όμως καλό είναι να κρατάμε μικρό καλάθι. Άλλωστε η οικονομική καταστροφή του λαού μας είναι δεδομένη και μη αμφισβητήσιμη από κανέναν. Στα ΜΜΕ το κλίμα είναι εκρηκτικό αφού πολλοί συνάδελφοί μου είναι άνεργοι και δεν τα βγάζουν πέρα. Άλλωστε και εγώ μετά το κλείσιμο των ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΩΝ του Σεραφείμ Κοτρώτσου δεν έχω κάνει ούτε ένα δημοσιογραφικό μεροκάματο αλλά το θέμα δεν είμαι εγώ αλλά οι οικογενειάρχες συνάδελφοί μου που δεν έχουν ούτε γάλα να πάρουν στα παιδιά τους. Τα συσσίτια της Εκκλησίας είναι όαση στην αναλγησία ενός Ελληνικού Κράτους που καλεί τους ασφαλισμένους να πληρώσουν τα φαρμακά τους. Τις επόμενες μέρες θα σας ενημερώσω για μια πρωτοβουλία ανεξάρτητων δημοσιογράφων που ίσως καταφέρουν να δημιουργήσουν την πρώτη εφημερίδα που θα βγαίνει από συντάκτες μιλάμε για πολιτική εφημερίδα γιατί ανάλογη προσπάθεια έχει γίνει για αθλητική εφημερίδα στον χώρο του Παναθηναϊκού με χορηγό όμως τον κ. Βαρδινογιάννη που βούλιαξε την ομάδα και συνεχίζει να την ταλαιπωρεί αφού έδωσε τις μετοχές του στον Γιάννη Αλαφούζο. Καλό Σαββατοκύριακο να έχετε και ΥΠΟΜΟΝΗ ζούμε έναν εφιάλτη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...