Σταματίνα Τσιμτσιλή «Ελπίζω σε μία Ανάσταση»









Σταματίνα Τσιμτσιλή «Ελπίζω σε μία Ανάσταση»
Καλεσμένη στην εκπομπή «Μες στην Καλή Χαρά» ήταν το πρωί της Κυριακής η Σταματίνα Τσιμτσιλή και μίλησε για τις εξελίξεις στο πολύπαθο Alter, αλλά και για τη φιλία της με τη Φαίη Σκορδά.
«Είναι μία πολύ δύσκολη περίοδος» λέει η Σταματίνα. «Πάνε πολλοί μήνες που το ζούμε όλο αυτό. Είναι έντονο, επώδυνο και ατελείωτο. Μες στο Πάσχα έλεγα πραγματικά ότι και ο Χριστός σταυρώθηκε, αλλά αναστήθηκε. Εμείς στο Alter δεν δικαιούμαστε μια Ανάσταση με τόσα προβλήματα που έχουμε; (…) Από τη φύση μου είμαι αισιόδοξος άνθρωπος και όσο υπάρχουν άνθρωποι που κάνουν συστηματικές προσπάθειες για να σώσουν το κανάλι, θέλω να πιστεύω πως θα έρθει η λύση. Είσαι όμηρος μιας κατάστασης και απλά περιμένεις και ελπίζεις. Είναι θέμα επιβίωσης για πολλούς ανθρώπους. Μιλάμε για 730 εργαζομένους. Εγώ μπορεί να είμαι από τους ανθρώπους που έτυχε να με στηρίξει ο σύντροφος μου και η οικογένειά μου, αλλά οι ιστορίες που ακούς είναι τρομακτικές! Μας αξίζει μια ανάσταση! Ελπίζω να έρθει.»
Όσο για τη φιλία της με τη Φαίη Σκορδά, η Σταματίνα λέει: "Είμαστε πολύ φίλες με τη Φαίη. Το μωρό έχει τα σαρκώδη χείλη της Φαίης. Αλλά αυτό που λένε ότι είναι Σκοδάκι ή Λιαγκάκι, εγώ είδα ένα πλασματάκι μια στάλα. Είμαστε σε επικοινωνία με τη Φαίη και είναι στον πανικό με το μωρό. Εντωμεταξύ, έχει πολύ πλάκα γιατί με περιτριγυρίζουν μωρά από φίλες μου και μου αρέσει".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...