Τους χώρισε η Megan Fox


Τι ήθελε και αυτός να κάνει κομπλιμέντα στη Megan μπροστά στην κοπέλα του;

Η διάσημη ηθοποιός Megan Fox ήταν η αιτία να χωρίσει ένα ζευγάρι αυτή την εβδομάδα, όταν πήγε να πάρει καφέ από ένα μαγαζί.

«Μπαίνω μέσα και μπροστά μου είναι ένα ζευγάρι. Ξαφνικά γυρνά ο άνδρας και μπροστά στην κοπέλα του μου κάνει κομπλιμέντα του τύπου… ''πόσο όμορφη είσαι''… ''δεν έχω δει ξανά τόσο ωραία γυναίκα'' και διάφορα άλλα. Τότε, γυρνά η κοπέλα του, του δίνει ένα χαστούκι και φεύγει μόνη της. Άμα μου έκαναν και εμένα το ίδιο, έτσι θα αντιδρούσα» δήλωσε η ηθοποιός σε ξένη εφημερίδα.

Βέβαια, συμπλήρωσε, λέγοντας ότι, όταν έφυγε η κοπέλα, γύρισε και της είπε… «σιγά, δεν είσαι και η Angelina Jolie!».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...