Τελικά, η FIA έδωσε την άδεια στη Ferrari να πραγματοποιήσει αλλαγές στον V8 των μονοθεσίων της. Η ιταλική ομάδα θέλει να βελτιώσει την αξιοπιστία των κινητήρων της, μετά τα προβλήματα που παρουσίασαν αυτοί στους πρώτους αγώνες της φετινής χρονιάς. Δύο κινητήρες έσπασαν ο Fernando Alonso, καθώς και ο οδηγός της Sauber - που χρησιμοποιεί και αυτή ιταλικούς κινητήρες- Pedro de la Rosa. Ο Felipe Massa δεν έχει σπάσει ακόμα κινητήρα, όμως προληπτικά άλλαξαν κινητήρα στο μονοθέσιό του πριν από το γκραν πρι στο Μπαχρέιν. Επίσης, στην ομάδα της Sauber έχει σπάσει και ο κινητήρας του μονοθεσίου του Kobayashi.
Ωστόσο ,το παράδοξο είναι ότι στην ομάδας της Toro Rosso δεν έχουν παρουσιαστεί προβλήματα με τους κινητήρες της, που επίσης προμηθεύονται από την Ferrari. Η Ferrari διαπίστωσε ότι υπάρχει εγγενές πρόβλημα στο σχεδιασμό του 8κύλινδρου 056. Το πρόβλημα οφείλεται στη μόνωση του πνευματικού συστήματος βαλβίδων, το οποίο παρουσιάζει υπερβολική απώλεια αέρα κατά τη διάρκεια των αγώνων. Πέρυσι, η Ferrari αναπλήρωνε τον αέρα στα πιτ κατά τη διάρκεια των ανεφοδιασμών, όμως φέτος οι ανεφοδιασμοί σταμάτησαν και έτσι εμφανίστηκε το πρόβλημα στους ιταλικούς κινητήρες.
Οι Ιταλοί, μετά τους πρώτους αγώνες, δούλεψαν σκληρά πάνω στο πρόβλημα και βρήκαν κάποιες λύσεις, που πρότειναν στην FIA. Αυτές οι αλλαγές ήδη θα εφαρμοστούν στην Ισπανία. Εντούτοις, από τους 8 κινητήρες που έχει στη διάθεσή του κάθε οδηγός ανά χρονιά, οι οδηγοί της Ferrari έχουν ήδη χρησιμοποιήσει τους τρεις στους 4 πρώτους αγώνες του μαραθώνιου πρωταθλήματος των 19 αγώνων. Μάλιστα, σε αυτούς δεν μπορούν να εφαρμοστούν οι αλλαγές. Δύσκολα τα πράγματα για τους Ιταλούς.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου