Η Υπουργός Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, Άννα Διαμαντοπούλου, επισκέφθηκε σήμερα (17/5/2010) το Παναθηναϊκό Στάδιο (Καλλιμάρμαρο), στο πλαίσιο του προγράμματος «Κλασσικός Αθλητισμός για Παιδιά» (Kids athletics) και μαζί με τους μαθητές και τους δασκάλους του 2ου και του 7ου Δημοτικού Σχολείου Αλίμου, ξεναγήθηκε στο χώρο του Σταδίου.
Το «Κλασικός Αθλητισμός για Παιδιά» είναι ένα καινοτόμο πιλοτικό πρόγραμμα επιμορφωτικών επισκέψεων και αθλητικών δραστηριοτήτων για μαθητές από όλη την Αττική, το οποίο υλοποιούν από κοινού το Υπουργείο Παιδείας, η Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή και ο ΣΕΓΑΣ, με αφορμή την επαναλειτουργία του Παναθηναϊκού Σταδίου. Στόχος του προγράμματος είναι η σύνδεση του Νέου Σχολείου με την Κοινωνία, τη Δια Βίου Μάθηση και τη Δια Βίου Άσκηση.
Το πρόγραμμα προσφέρει στους μαθητές ένα πλούσιο εκπαιδευτικό και πληροφοριακό υλικό για την ιστορία του Σταδίου, που αδιαμφισβήτητα αποτελεί ένα διαχρονικό σύμβολο αθλητισμού, πολιτισμού και ιστορίας στο κέντρο της σημερινής Αθήνας.
Οι μαθητές που επισκέπτονται το Παναθηναϊκό Στάδιο έχουν στη διάθεσή τους ένα σύγχρονο σύστημα αυτόματης ξενάγησης, με σκοπό να γνωρίσουν, κατά την περιήγησή τους, κάθε γωνιά του Σταδίου και να μάθουν την ιστορία του. Παράλληλα, παίρνουν μέρος σε ποικίλες αθλητικές δραστηριότητες ομαδικού χαρακτήρα σε μορφή παιχνιδιού, το «Ομαδικό παιχνίδι για παιδιά» (Team event for children), προκειμένου να εξοικειωθούν με τα αγωνίσματα του Κλασσικού Αθλητισμού.
Το πρόγραμμα διεξάγεται καθημερινά στο Παναθηναϊκό Στάδιο (9:00- 13:00), από έμπειρους Καθηγητές Φυσικής Αγωγής. Όλοι οι μαθητές που συμμετέχουν επιβραβεύονται με Αναμνηστικά Διπλώματα και γράφουν τις απόψεις τους σε Βιβλίο Εντυπώσεων.
Το πρόγραμμα ξεκίνησε στις 26 Απριλίου 2010 και θα ολοκληρωθεί στις 21 Μαΐου 2010. Στο πρόγραμμα Κλασικός Αθλητισμός για Παιδιά έχουν πάρει μέρος, μέχρι στιγμής, 2.300 μαθητές δημοτικών σχολείων μαζί με τους δασκάλους τους. Το διάστημα από 15 Απριλίου έως 15 Μαΐου έχουν επισκεφθεί το Καλλιμάρμαρο περίπου 5.000 μαθητές ελληνικών και ξένων σχολείων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου