Η «επεξεργασμένη» μόδα βλάπτει την αυτοεκτίμηση



Οι γυναίκες υποφέρουν από χαμηλή αυτοεκτίμηση, κυρίως, λόγω των αδιανόητα τέλειων εικόνων που δημιουργεί η βιομηχανία της μόδας. Αυτό τουλάχιστον προκύπτει από μία νέα έρευνα που διενεργήθηκε από την Dove και αποκαλύπτει ότι οι διαφημιστικές καμπάνιες χρησιμοποιούν την τεχνολογία του photoshop για να προβάλλουν την «άπιαστη τελειότητα».

Η έρευνα αυτή έρχεται λίγες μέρες μετά τη δήλωση της Kate Moss ότι «τίποτα δεν είναι καλύτερο από το να είσαι πολύ αδύνατη». Συγκεκριμένα, οι εικόνες των μοντέλων που έχουν επεξεργασθεί ψηφιακά ωθούν τα 2/3 των γυναικών να αισθάνονται άσχημα για το σώμα τους.

Η εταιρεία χρησιμοποίησε για την έρευνα πάνω από 1000 γυναίκες. Οι περισσότερες παραδέχθηκαν ότι η βιομηχανία της μόδας και της διαφήμισης έχει αρνητική επιρροή στις ζωές τους. Η έρευνα επίσης απέδειξε ότι το 96% των γυναικών θα ήθελαν να γνωρίζουν κατά πόσο μία εικόνα που βλέπουν είναι ψηφιακά επεξεργασμένη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...