Η Γερμανού έχει… θέμα με τον σύζυγο της Θρασκιά

Για την επίσκεψη στον οδοντίατρο της, που δεν είναι άλλος από τον Ανδρέα Φωτόπουλο, τον σύζυγο της Ράνιας Θρασκιά, έγραψε η Ναταλία Γερμανού στη στήλη της στο περιοδικό «OK».
«Πώς πέρασε η εβδομάδα σας; Εμένα είχε πολλά χαρούμενα ραντεβού στον οδοντίατρο, με πολλές ώρες χαρούμενου ''τροχού'' και άλλων εργαλείων, με τα οποία δεν είχαμε συστηθεί έως τώρα και ζούσα ευτυχισμένη και χωρίς να τα γνωρίζω.
Ο δικός μου οδοντίατρος είναι θεός στη δουλειά του, αστέρι, με χιούμορ, τελειομανής, άψογος, εξαιρετικός ως επιστήμονας και ως γιατρός. Αλλά το κουσούρι του το έχει και το έχει μόνο σε μένα, σε κανέναν άλλον, ποτέ! Δηλαδή, δύο ώρες πριν από το δικό μου πάντα ραντεβού, πάει πάντα στο γυμναστήριο και κάνει πάντα δικέφαλα, τρικέφαλα, ώμους, στήθος, πλάτη, δελτοειδείς, σηκώνοντας από πενήντα κιλά και πάνω. Γιατί άνθρωπέ μου; Στον Κινγκ Κονγκ θα κάνεις σφράγισμα; Γιατί πρέπει να βάζεις τόση δύναμη πια στα δικά μου μόνο τα δοντάκια και να αισθάνομαι σαν οικοδομή που δουλεύουν μέσα πέντε γεροδεμένοι νταγλαράδες με τα κομπρεσέρ τους; Τι βίτσιο είναι αυτό; Του το λες, δε, και σε κοιτάζει απορημένος, ότι και καλά ''σε μένα τον ελαφροχέρη τα λες αυτά; Μα εγώ δεν βάζω καν δύναμη, αυτό είναι το φυσικό μου''. Τα είπα και ξαλάφρωσα, Ανδρέα Φωτόπουλε. Σε έδωσα στεγνά στο αναγνωστικό κοινό και αν θες να ξέρεις, η Ράνια σε παντρεύτηκε, γιατί έχει τέλεια δοντάκια και δεν θα χρειαστεί ποτέ να πέσει στην ανάγκη σου! Ουφ!».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...