Ανιψιός της Αγγελικής Νικολούλη ο Αλέξης του X-Factor!

O Αλέξης ο παίκτης που αποχώρησε την Παρασκευή από το «X-Factor», είναι ανιψιός της Αγγελικής Νικολούλη. Βέβαια, αυτό όσο ο τραγουδιστής ήταν μέσα στο talent show δεν ήταν γνωστό κι αυτό γιατί εκείνος δεν ήθελε να το πει σε κανέναν για να μην επηρεάσει την κρίση των κριτών. Ο Αλέξης Ζαφειράκης θεωρούσε τη συμμετοχή του στο «X-Factor», ευκαιρία ζωής. Δεν ανέφερε όμως ούτε στη θεία του-ξαδέλφη της μητέρας του- ότι δήλωσε συμμετοχή στο talent show. Σύμφωνα με πληροφορίες, η δημοσιογράφος τον είδε μια μέρα τυχαία σε ένα τρέιλερ του παιχνιδιού. Η Αγγελική Νικολούλη, δεν μπορούσε να βλέπει τα live αφού την ίδια ώρα και μέρα προβάλλεται και η δική της εκπομπή γι΄αυτό τα έγραφε στο βίντεο και τα παρακολουθούσε άλλη στιγμή.
«Είναι πολύ ταλαντούχος και μου αρέσει πολύ», είπε σε συνεργάτες της, η παρουσιάστρια του «Φως στο τούνελ». Όσο για τον Αλέξη, τι λέει για τη θεία του, Αγγελική; «Δεν είχα πει στη θεία μου, ότι θα μπω στο παιχνίδι, γιατί οι αξίες μου αλλά και η οικογένειά μου δεν θα μου επέτρεπαν να το χρησιμοποιήσω. Ήθελα απλά να δοκιμαστώ». Μίλησε επίσης και για την αποχώρησή του από το παιχνίδι «Είμαι λίγο απογοητευμένος γιατί έφυγα νωρίς. Δεν ξέρω τι είναι άδικο και δίκαιο.
Ξέρω πως ο κόσμος ψήφισε και είναι απόλυτα σεβαστό. Θα συνεχίσω, όμως, τη μουσική. Τη λατρεύω», δηλώνει ο Αλέξης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...