ΔΕΝ ΘΑ ΣΩΠΑΣΩ ΟΥΤΕ ΛΕΠΤΟ

Του Σταύρου Μαρίνη 
Με λύπη πληροφορούμε ότι οι "άσπονδοι" φίλοι μου διαδίδουν πάλι ένα σωρό ανοησίες όσον αφορά το ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ. Μιλάνε για φυγή ενώ γνωρίζουν ότι τα πράγματα είναι όπως ακριβώς σας τα έγραψα από την Παρασκευή. Ένα blog με ονοματεπώνυμο δεν έχει καμιά ανάγκη να απαντάει  σε ανώνυμα blogs όμως εγώ σέβομαι ακόμα και την δειλία τους και τους απαντώ. Όχι κύριοι δεν λιποτακτώ ούτε παραχωρώ σε κανέναν τρίτο το blog, μόνος μου το κάνω site , και φυσικά κανέναν δεν έχω ανάγκη για να κάνω αυτό που υπηρετώ πάνω από 15 έτη.
Όχι κύριοι είμαι διαφορετικός και δεν έχω καμιά σχέση μαζί σας δεν με φοβίζεται γιατί από την εφηβεία μου έχω περάσει τόσα όσα δεν θα περάσετε ακόμα και εάν ζούσατε τρεις ζωές. Ακόμα και από το εξωτερικό μπορώ να έχω άμεση πρόσβαση και εποπτεία αλλά και ενεργή συμμετοχή στο site επομένως άδικα διαδίδουν για άτακτη φυγή. Να ευχαριστήσω τους αναγνώστες μας που μας στήριξαν και το Σαββατοκύριακο παρόλλο που δεν είχαμε αναρτήσεις. Αυτοί οι λίγοι είμαστε αλλά αρκετοί για να τα αλλάξουμε όλα. Δεν είμαστε οι τελευταίοι που φεύγουν αλλά οι πρώτοι που έρχονται. Οι συναγωνιστές μου , μου λένε ότι θα νικήσουμε εμένα αυτό δεν με νοιάζει με νοιάζει μόνο να μάχομαι και θα το κάνω όσο ζω.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...