Ναταλία Γερμανού: «Είμαι έτοιμη να υιοθετήσω ένα παιδί»

Η Ναταλία Γερμανού, παρουσιάστρια του «Μες την καλή χαρά» στον ALPHA, βρέθηκε χθες καλεσμένη στην εκπομπή του Πέτρου Κωστόπουλου «Βράδυ» και μίλησε για τον πατέρα της, τις σχέσεις της, ενώ θέλησε να δώσει ένα τέλος στην παρεξήγηση με τη Βίκυ Χατζηβασιλείου.

Μιλώντας για τον πατέρα της: «Στην κηδεία του πατέρα μου δεν πήγα, δεν μπορούσα να πάω. Πέρασα το χειρότερο διάστημα της ζωής μου, όταν μου ανακοίνωσε πως ήταν άρρωστος. Το είχε πει μόνο στη μητέρα μου και σε μένα, όχι στη Μαρία, γιατί πίστευε πως δεν θα το άντεχε. Όταν μου εκμυστηρεύτηκε το τι είχε ακριβώς, με προειδοποίησε πως, αν φαινόμουν ταραγμένη, αν έκλαιγα, αν στεναχωριόμουν, θα μου απαγόρευε να τον βλέπω. Τους 5-6 μήνες που κράτησε όλο αυτό, είτε ήταν στο σπίτι είτε στο νοσοκομείο, προσποιούμουν ότι ήμουν καλά, χαμογελούσα όταν ήμουν μαζί του και μόλις έμπαινα στο αμάξι να πάω στο δικό μου σπίτι, ξεσπούσα σε κλάματα» ανέφερε και πρόσθεσε πως εκείνη την περίοδο στάθηκε στο πλευρό της ο πρώην σύζυγός της, Πέτρος Ίμβριος.

«Εκείνη την περίοδο ήμουν χαπακωμένη για πάρα πολλές μέρες. Όλα αυτά τα πέρασε μαζί μου ο Πέτρος, η μάνα μου και δυο-τρεις φίλες. Έχουν περάσει 11 χρόνια από τότε που έφυγε από τη ζωή, αλλά δεν έχει περάσει μέρα που δεν έχω αναρωτηθεί γιατί να μην είναι εδώ μαζί μου, ώστε να μπορώ να του κλαφτώ. Αυτό που μου έλεγε και το έχω κρατήσει ήταν: “πρόσεξε πολύ τους ανθρώπους που συναντάς ανεβαίνοντας, γιατί θα τους συναντήσεις ξανά κατεβαίνοντας”. Δεν το έχω καταφέρει αυτό. Είμαι λιγότερο αγγελάκι από ό,τι ο Φρέντυ».

Για την παρεξήγηση με τη Βίκυ Χατζηβασιλείου: «Εγώ γενικά σκέφτομαι φωναχτά. Η απορία που είχα για την εκπομπή της Βίκυς Χατζηβασιλείου ήταν απλή, σκέφτηκα πώς είναι δυνατόν να αλλάξει ένα κανάλι την ημέρα μιας εκπομπής, επειδή κάποιοι τηλεθεατές πήραν τηλέφωνο; Αν είναι έτσι, σκέφτηκα, να βάλω 10 φίλους μου να πάρουν τηλέφωνο και να μου αλλάξουν την εκπομπή από Κυριακή να τη βάλουν Σάββατο».

Για το ότι κάνει σχέσεις με μικρότερους άνδρες: «Το ότι θεωρούμαι “τεκνατζού” είναι η μεγαλύτερη αδικία που έχει γίνει εις βάρος μου. Οι άνδρες μίας ηλικίας 40+ προτιμούν τις πιτσιρίκες, οι νεαροί άνδρες λοιπόν προτιμούν γυναίκες της δικής μου ηλικίας, γιατί περιμένουν πως κάποια στη δική μου ηλικία δεν υπάρχει περίπτωση να τους πιέσει για γάμο ή παιδιά. Δεν έχω συγκεκριμένη προτίμηση σε κάποια ηλικία. Τυχαίνει. Μακάρι να μου τύχει μία σχέση μ’ έναν ώριμο άνδρα. Και προς Θεού, όχι άλλους ανερχόμενους καλλιτέχνες».

Για το διαζύγιο της με τον Ίμβριο: «Με τον Πέτρο χώρισα, γιατί ήμουν ηλίθια. Τα λάθη τα καταλαβαίνεις, αφού τα κάνεις. Αν το είχα καταλάβει τότε, δεν θα είχα χωρίσει!».

Για το αν θα κάνει παιδί: «Επειδή τα χρόνια περνάνε και από βιολογικής πλευράς στενεύουν τα όρια, να μιλήσω ειλικρινά, πιστεύω πως δεν είναι όλες οι γυναίκες για να γίνουν μάνες. Είμαι πεπεισμένη πως δεν θα κάνω δικό μου βιολογικό παιδί, θα υιοθετήσω όμως. Ήδη έχω αρχίσει να το προχωράω και νομικά».

Πηγή: Yupi

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...