«Γυρίζω με τον πιο όμορφο τρόπο στην πατρίδα μου»



Ο Απόστολος Γκλέτσος, ο οποίος σε λιγότερο από δύο μήνες, αναλαμβάνει καθήκοντα δημάρχου Στυλίδας, μίλησε στο newsbeast.gr και θα λέγαμε πως η διάθεσή του ήταν κάτι παραπάνω από αποκαλυπτική. Δεν παρέλειψε, βεβαίως, να μιλήσει για τον τόπο του, που τόσο πολύ αγαπάει, αλλά και για την περιπέτεια υγείας του πατέρα του.


-Κατ' αρχάς, συγχαρητήρια για την εκλογή σας

«Σας ευχαριστώ πάρα πολύ».

-Η υγεία του πατέρα σας πώς είναι; Είναι καλύτερα;


«Καλά είναι. Τώρα είναι μια χαρά».

-Από την υποκριτική στην πολιτική. Είναι πιστεύετε ανώμαλο ή ομαλό το πέρασμα; Έχουν σχέση οι δύο έννοιες μεταξύ τους;

«Και οι δύο έννοιες έχουν να κάνουν με ανθρώπους. Οπότε, έτσι όπως το βλέπω, ναι, υπάρχει σχέση».

-Ένας ηθοποιός πιστεύετε ότι μπορεί να γίνει καλός πολιτικός ή, αν προτιμάτε, ένας πολιτικός πρέπει να είναι και λίγο ηθοποιός, για να πετύχει;


«Το θέμα της πολιτικής, δηλαδή αν κάποιος μπορεί να γίνει πολιτικός με την έννοια που έχουμε δώσει σήμερα στην πολιτική, δεν ξέρω ακριβώς. Η έννοια που δίνω εγώ στον πολιτικό είναι ότι πρέπει να είναι ένας άνθρωπος που θα υπερασπιστεί το κοινό καλό και το συμφέρον της μάζας. Και νομίζω ότι ένας ηθοποιός μπορεί να το κάνει μια χαρά. Από κει και πέρα, πρέπει να έχει κάποιες δυνατότητες διοικήσεως και να κάνει πολιτική με μέσο νου, καλή πρόθεση και δικαιοσύνη. Νομίζω ότι έτσι και πάλι θα τα καταφέρει».

-Θα ήθελα να μου μιλήσετε λίγο για τα νέα σας καθήκοντα


«Τα νέα μου καθήκοντα είναι πάρα πολλά και δύσκολα. Κάποια από αυτά δεν τα ξέρω. Ενημερώνομαι σιγά σιγά. Το βασικό είναι ότι μου αρέσει πάρα πολύ. Αισθάνομαι πάρα πολύ καλά. Και επειδή έχω ένα όραμα και πιστεύω ότι θα το εφαρμόσω, είναι όλα μια χαρά».

-Είστε έτοιμος να ασχοληθείτε με τα προβλήματα του τόπου σας. Πού θα επικεντρωθείτε; Τι έχετε κατά νου;


«Με τα προβλήματα και τις προοπτικές. Θέλω να μιλάω και για τις προοπτικές του τόπου μου. Πρώτο και βασικότερο είναι να λειτουργήσουμε. Κι αυτό γιατί ξεκινάμε να συνενωθούμε τρεις δήμοι σε έναν. Αυτό σημαίνει πρακτικά ότι όλες οι υπηρεσίες θα μεγαλώσουν, θα διευρυνθούν. Σε κάθε δήμο υπάρχει διοικητική υπηρεσία, υπάρχει οικονομική, υπάρχει τεχνική. Πρέπει όλες αυτές οι υπηρεσίες να μεταφερθούν σε μία. Που σημαίνει περισσότεροι άνθρωποι, περισσότερα υλικά, μεγαλύτερος χώρος. Πρέπει να γίνουν μετακομίσεις, εγκαταστάσεις. Δεύτερον πρέπει να λειτουργήσει η καθημερινότητα. Δηλαδή πρέπει 1 Ιανουαρίου του 2011 να μαζευτούν τα σκουπίδια, κάτι που μπορεί να ακούγεται εύκολο, αλλά δεν είναι. Γιατί σύμφωνα με τις συμβάσεις που τελειώνουν και άλλα πολλά, θέλει μία διαδικασία, την οποία, αν δεν εξετάσεις από την αρχή και πας με το νέο χρόνο να παραλάβεις απλά, θα έχεις μεγάλο πρόβλημα. Ήδη έχουν γίνει κινήσεις για να ελεγχθεί η καθημερινότητα. Όπως φυσικά και η μετεγκατάσταση των υπηρεσιών. Και μετά θα ξεκινήσουμε ένα τρίπτυχο, το όραμά μας για τα μεγάλα έργα όπως λέμε, που αφορούν στην γεωργία, που αφορούν στην τουριστική ανάπτυξη και στα λιμάνια της Ανατολικής Φθιώτιδας».

-Πολλοί σας έχουν χαρακτηρίσει sex symbol. Πώς θα καταφέρετε να βγάλετε από πάνω σας αυτό τον τίτλο, ώστε να σας αποκαλούν απλώς δήμαρχο της Στυλίδας;


«Πώς θα καταφέρω να τον βγάλω από πάνω μου; Γιατί να το βγάλω; Όταν υπάρχει, γιατί να το βγάλω; Χαζός είμαι; Δεν κατάλαβα, δηλαδή. Άμα υπάρχει, καλά κάνει και υπάρχει».

-Πιστεύετε ότι πολλές γυναίκες σας ψήφισαν, επειδή θεωρείστε ωραίος άνδρας;


«Όχι, αυτό δεν το πιστεύω. Δεν υπάρχει τώρα κόσμος που μπορεί να ψηφίσει κάποιον για να αναλάβει μία τέτοιου είδους θέση και να διαχειρίζεται τύχες ανθρώπων, επειδή είναι ωραίος. Δεν μπορούν να συμβαίνουν αυτά σήμερα. Τη δεκαετία του ΄50 μπορεί να συνέβαιναν, τώρα αποκλείεται».

-Θα μείνετε μόνιμα σε μία τοπική κοινωνία με 16 χωριά, τα οποία έχουν προβλήματα, όπως η ανεργία. Τι θα κάνετε -αν όχι για την εξάλειψή της, τουλάχιστον- για τη μείωση του ποσοστού της;


«Σκεφτόμαστε να κάνουμε πράγματα για τη γεωργία και εναλλακτικές καλλιέργειες. Επίσης, να κάνουμε προώθηση του παραγόμενου προϊόντος σε μεγάλες αγορές. Όλα αυτά, μαζί με την τουριστική ανάπτυξη και το λιμάνι που θα αναπτυχθεί, σημαίνουν θέσεις εργασίας. Η ατζέντα μας έχει σε προτεραιότητα να βρίσκουν δουλειά οι νέοι».

-Γιατί θελήσατε να κάνετε αυτή τη στροφή στην καριέρα σας;


«Από πολύ νωρίς είχα αποφασίσει ότι γύρω στα 40 θέλω να γυρίσω στην ιδιαίτερη πατρίδα μου και να μείνω. Τα τελευταία οκτώ χρόνια που ασχολούμαι με τα κοινά, κατάλαβα ότι αυτό θα γίνει, αλλά μπορεί να γίνει με έναν πιο καλό τρόπο και για μένα αλλά και για τον τόπο μου. Θέλω να μπορέσω να είμαι δημιουργικός. Οι συγκυρίες ήταν τέτοιες και τελικά γυρίζω με το καλύτερο σενάριο που θα μπορούσε να μου τύχει. Να είμαι δήμαρχος στον τόπο μου και να προσφέρω τώρα που, συγκυριακά πάλι θα το πω, έχω πάρα πολλές δυνατότητες».

-Σας λείπουν καθόλου η υποκριτική, το σανίδι, ο χώρος της showbiz; Έχετε συνηθίσει στην ιδέα ότι θα τα εγκαταλείψετε;

«Δεν έχουν προλάβει να μου λείψουν ακόμη. Αλλά έχω συνηθίσει απόλυτα στην ιδέα ότι δεν θα συμμετάσχω στα παραπάνω».

-Πιστεύετε ότι οι πολιτικοί είναι οι μεγαλύτεροι ψεύτες, όπως συνηθίζει να λέει ο λαός;

«Δεν μπορούμε να μιλάμε αόριστα για όλους. Αλλά ότι οι πολιτικοί λένε ψέματα, ναι, το πιστεύω».

-Έχετε πει ψέματα ποτέ;

«Βεβαίως, όλοι οι άνθρωποι κάποια στιγμή λένε ψέματα. Είναι και τα κατά συνθήκη ψεύδη. Αυτά τα ψεύδη που λες, για να μην πικραθεί ο άλλος. Ή για να μην πεις την αλήθεια που είναι τόσο άσχημη για κάποιους ανθρώπους».

-Πώς κρίνετε την απόφαση της κυβέρνησης να μειώσει τους μισθούς των εργαζομένων;

«Οποιαδήποτε μείωση σε μισθούς είναι κάτι το οποίο κανείς δεν μπορεί να χειροκροτήσει. Ή να πει: “μπράβο καλά έκαναν”. Πλην όμως, όταν είναι αναγκαίο κακό, τι να σας πω».

-Το μνημόνιο πώς το βλέπετε;


«Το βλέπω σαν ένα μπαμπούλα που μας κυνηγάει από το πρωί μέχρι το βράδυ και μας έχει σε μία κατάσταση φρίκης. Αλλά δυστυχώς, όλοι οι Έλληνες δουλέψαμε, εντός εισαγωγικών, για να μας συμβεί».

-Θα ήθελα να μου περιγράψετε λίγο το νέο σας 24ωρο και να μου πείτε λίγο πώς φαντάζεστε την επόμενη ημέρα


«Ακόμη δεν έχω αναλάβει καθήκοντα του δημάρχου, οπότε δεν μπορώ να μιλήσω ακόμη για αυτό το 24ωρο. Θα σας πω, όμως, πώς περνάω τώρα που είμαι στο μεσοδιάστημα, για να αναλάβω τα καθήκοντά μου. Τώρα κυρίως ενημερωνόμαστε. Από το πρωί που βρισκόμαστε με όλη την ομάδα, ασχολούμαστε με τα θέματα της ατζέντας. Ενημερώνομαι για όλα. Βάζω τους συνεργάτες μου σε ομάδες. Κάνω επαφές και είμαστε στη φάση της ενημέρωσης. Δηλαδή να δούμε πότε, τι, πού, πώς και γιατί. Τώρα, σχετικά με το ερώτημά σας, για την επόμενη μέρα, φαντάζομαι ότι θα είναι πολύ ενδιαφέρουσα. Γιατί έχουμε όραμα και πιστεύουμε ότι θα τα καταφέρουμε».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...