Ο Μιχάλης Ρίζος δίνει και συνέντευξη


Ο Μιχάλης Ρίζος, έπειτα από την αποτυχημένη του προσπάθεια να γίνει τραγουδιστής στο «X Factor», είπε να δηλώσει συμμετοχή και στο «Big Brother», που δεν χρειάζεται και κάποιο ιδιαίτερο ταλέντο.

Ο 27χρονος Κύπριος «έκαψε» καρδιές μέσα στο σπίτι και δίχασε τις κοπέλες, οι οποίες ένιωσαν έλξη για τον άνδρα που δεν μιλούσε πολύ.

Ο Μιχάλης με τις λέξεις δεν τα πάει καλά, μιλάει με τον χορό (ειδικά Michael Jackson) και με το τίναγμα της φράντζας του.

Ειδικά αυτή η συνέντευξη με τις τόσες προτάσεις πρέπει να διήρκεσε 4 ώρες, αλλά άξιζε τον κόπο.

Για την αποχώρησή του είπε:

Για να είμαι ειλικρινής, νομίζω πως με έβγαλαν εκτός σπιτιού οι συζητήσεις που έκανα με τη Μαρία. Όλο αυτό το κουτσομπολιό που κάναμε και λέγαμε για τη Νάρα. Με τη Μαρία, όμως, δεν είχαμε κάτι ερωτικό, ήμασταν μόνο φίλοι. Ποτέ δεν αρέσει η συντροφικότητα και να μοιράζομαι πράγματα με τον άνθρωπο που είμαστε μαζί....

Για το ποιες γυναίκες τού αρέσουν είπε:

Μου αρέσουν οι δυναμικές γυναίκες με έντονο χαρακτήρα και ταμπεραμέντο. Σε ό,τι αφορά στην εμφάνιση, θέλω να είναι μελαχρινή και με ωραίο σώμα. Μέχρι τώρα, πάντως, οι περισσότερες σχέσεις μου ήταν με ξανθιές.

Για το αν είναι πιστός είπε:

Πιο μικρός, ναι. Θυμάμαι πως, όταν ήμουν 20 χρόνων, τα είχα με μία κοπέλα, την απάτησα και αμέσως μετά με απάτησε κι αυτή. Αυτό με πλήγωσε πάρα πολύ, αλλά από τότε μου έγινε μάθημα και δεν το ξαναέκανα. Έτσι είναι. Ό,τι δίνεις, παίρνεις.

ΠΗΓΗ: People

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...