«Να κάνω την ΑΕΚ πρώτη...»

«Να κάνω την ΑΕΚ πρώτη...»
Δεν βλέπει την ώρα που θα καθίσει στον πάγκο της ΑΕΚ ο Μανόλο Χιμένεθ, ο οποίος λίγο μετά την ολοκλήρωση της συμφωνίας του με την «Ένωση» έδωσε υποσχέσεις στον κόσμο.
Ο Ισπανός προπονητής με δηλώσεις του στην «ΕΞΕΔΡΑ», τόνισε: «Ειλικρινά, ανυπομονώ να έρθω στη χώρα σας για να δουλέψω. Είμαι ενθουσιασμένος και ευτυχισμένος με την εξέλιξη που υπήρξε. Κι αυτό διότι εκτιμώ πως μπορούμε να πετύχουμε πολλά σε συνεργασία με τους ποδοσφαιριστές και τη διοίκηση, έχοντας βέβαια και τη συμπαράσταση των οπαδών μας που γνωρίζω πολύ καλά ότι αγαπάει με πάθος την ομάδα και τη στηρίζει με όλη την αγάπη του».


Στη συνέχεια ο 47χρονος τεχνικός ανέφερε: «Προσωπικά, αυτό που θέλω να ξέρει ο κόσμος της ΑΕΚ είναι ότι εγώ και οι συνεργάτες θα δώσουμε τον καλύτερό μας εαυτό για να βοηθήσουμε την ομάδα να πετύχει τους στόχους της. Ο μάνατζέρ μου με ενημέρωσε ότι όλα πήγαν καλά και πλέον περιμένω να μάθω πότε θα ταξιδέψω για να έρθω στην Αθήνα και να πιάσω δουλειά. Εκτός συγκλονιστικού απρόοπτου λοιπόν μιλάμε για συμφωνία. Εγώ είμαι πάρα πολύ θετικός και πρέπει να πω στον κόσμο ότι από την πρώτη στιγμή επιθυμούσα να συνεργαστώ με την ΑΕΚ.

Ο Χιμένεθ τόνισε ότι ενθουσιάστηκε με το πρότζεκτ που του παρουσίασε ο Σταύρος Αδαμίδης λέγοντας: «Μου άρεσε ο τρόπος που με προσέγγισε η ομάδα και το πρότζεκτ που μου παρουσιάστηκε για το μέλλον και το οποίο με βρίσκει σύμφωνο. Κάτι που εξήγησα και στον κ. Αδαμίδη στη συνάντηση που είχαμε για να συζητήσουμε για το ενδεχόμενο να συνεργαστούμε. Με σκληρή δουλειά από όλους μας θα πετύχουμε τους στόχους μας».

Τέλος ο πρώην τεχνικός της Σεβίλλης συμπλήρωσε: «Είχαμε κάποιες διαφωνίες στο θέμα του συμβολαίου. Ωστόσο, και οι δύο πλευρές κάναμε αμοιβαίες υποχωρήσεις και φαίνεται ότι όλα τα εμπόδια ξεπεράστηκαν. Τώρα μας περιμένει πολλή δουλειά».

Ο Χιμένεθ μίλησε και στην εφημερίδα «Goal» - με χαρακτηριστική την ατάκα: «Έρχομαι για να κάνω την ΑΕΚ πρώτη»!
gazzetta

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Έφυγε ο βάτραχος και ήρθε σοβαρός προπονητής επιτέλους! Άντε να χτυπήσουμε και την άεκ στη βίσταμπετ...

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...