Αρναούτογλου: Υπάρχει διάθεση για πρωινό

Για την αποχή του από τα τηλεοπτικά δρώμενα τον τελευταίο χρόνο, το φετινό τηλεοπτικό σκηνικό και το ενδεχόμενο να επιστρέψει στο πρωινό μίλησε ο Γρηγόρης Αρναούτογλου σε μια συνέντευξη εφ’ όλης της ύλης που παραχώρησε στην εφημερίδα «Το Βήμα».

Για τον έναν χρόνο που απουσίαζε, δήλωσε πως δεν του φάνηκε μεγάλο το χρονικό διάστημα: «Δεν μου φάνηκε πολύ. Όλοι αναρωτιόντουσαν τι είχε συμβεί. Αν είχα καταστραφεί. Ένιωσα ότι έπρεπε να κάνω μία στάση, να δω τι έχει συμβεί, έπειτα από 19 χρόνια συνεχούς παρουσίας. Και ευτυχώς, βρέθηκα σε έναν σταθμό που μου είπε “μπορείς να καθίσεις”. Θα παίρνεις κάποια χρήματα και κάποια στιγμή επιστρέφεις».

Ε, δεν ήταν άσχημη λοιπόν η απουσία. Όσο για την «αναζήτηση της επιτυχίας», είπε: «Ήταν δική μου ιδέα. Ύστερα από καιρό έκανα κάτι για το οποίο δεν με ενδιέφερε η τηλεθέαση. Αν ήθελα να κάνω νούμερα, θα άφηνα ώρες τον Χέφνερ και τον Ρουβά, αλλά δεν ήθελα αυτό».

Για το «Μillion drop» που θα παρουσιάζει φέτος: «Είναι η πρώτη φορά εδώ και είκοσι χρόνια που γίνεται ζωντανό τηλεπαιχνίδι στην Ελλάδα. Από την άλλη, το να σε πάει κάτι παρακάτω είναι θεωρητικό. Ξέρω τι ήταν αυτό που θα μπορούσε να με πάει παρακάτω, αλλά λόγω οικονομικών δεν μπορεί να γίνει».

Τέλος, μίλησε και για το πρωινό και άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο να επιστρέψει στη… θέση του: «Όλη μου η διάθεση για το πρωινό υπάρχει. Το πρωινό για εμένα είναι ανοιχτός λογαριασμός. Άμεσα θα ήθελα να κάνω την ταξιδιωτική εκπομπή. Το πρωινό θα ήθελα να το ξανακάνω, μου αρέσει πολύ».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...