"Πρόσφερα πληρωμένο έρωτα για τα ναρκωτικά"

Με περίσσιο σθένος και εξομολογητική διάθεση, διάσημο μοντέλο παραδέχθηκε ότι «ίσως» να κοιμήθηκε με άγνωστους άνδρες, ώστε να εξασφαλίσει χρήματα για να αγοράζει ναρκωτικά. Μιλώντας σε εκπομπή του καναλιού ITV, η Sophie Anderton είπε: «Είμαι σίγουρη ότι πιθανότατα να το έκανα. Έκανα πολλά πράγματα για τα ναρκωτικά για τα οποία δεν είμαι υπερήφανη». Η 32χρονη, πρώην μοντέλο της Wonderbra, καταγράφηκε από κάμερα το 2007 να προσφέρει σεξ σε έναν «μυστικό» ρεπόρτερ, παίρνοντας ως αντάλλαγμα μετρητά. Μετά το σκάνδαλο, η Anderton είδε την καριέρα της να παίρνει την κατιούσα. «Ήμουν πολύ άτακτη και όντως πήγαινα με πολλούς διαφορετικούς άνδρες, που δεν θυμόμουν τα ονόματά τους το επόμενο πρωί», εξομολογήθηκε η Sophie. «Αυτό κάνουν τα ναρκωτικά στον άνθρωπο...». Το μοντέλο βρίσκεται σε αποτοξίνωση τα τελευταία δύο χρόνια, χάρη στη μητέρα του, που το βοήθησε να σταθεί ξανά στα πόδια της. «Η μητέρα μου, μου είπε ότι δε θα μου επιτρέψει να πεθάνω πριν από εκείνη. Αυτό με ταρακούνησε», είπε η Anderton. Ωστόσο, η νεαρή παραδέχθηκε ότι ακόμα δεν έχει γίνει εντελώς καλά, αφού, όπως λέει, εάν κάποιος της προσφέρει «μία γραμμή κοκαΐνης, θα την πάρει». Η Sophie αποκάλυψε ακόμα ότι η καταστροφική της συνήθεια της κόστιζε 1.000 λίρες την εβδομάδα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...