ΤΖΟΓΟΣ Η ΑΣΘΕΝΕΙΑ ΠΟΥ ΧΤΥΠΑΕΙ ΧΩΡΙΣ ΤΑΞΙΚΟΥΣ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΥΣ

Ο τζόγος έχει κατακλύσει τα τελευταία χρόνια την χώρα μας. Αρχαιότατο άθλημα θα μου πείτε , όμως όσο πιο πολύ δυσκολεύουν τα οικονομικά σε μια κοινωνία τόσο πιο πολύ οι κάτοικοί της βυθίζονται στον τζόγο. Νόμιμος ή παράνομος ο τζόγος είναι το ίδιο εθιστικός και καταστροφικός. Μην φανταστείτε ότι σας γράφει κάποιος ξενέρωτος που δεν έχει παίξει ποτέ του, το αντίθετο μάλιστα παλαιότερα έπαιζε για πλάκα γιατί του άρεσε η αίσθηση το χρήμα να αλλάζει χέρια ,αργότερα και συγκεκριμένα μετά το 2004 άρχισα να παίζω για να μαζέψω χρήματα να καλύψω υποχρεώσεις. Τότε κατάλαβα το πόσο καταστροφικός είναι, αρκετοί θεωρούν ότι θα παίξουν μερικές φορές ένα παιγνίδι και μετά αφού κερδίσουν θα σταματήσουν(πράγμα που γίνεται μια φορά στο εκατομμύριο) τις περισσότερες φορές κολλάνε την μανία μέχρι να καταστραφούν τελείως οικονομικά. Εγώ δεν έχω φτάσει σε αυτό το σημείο και δεν ξέρω εάν θα φτάσω,ξέρετε γιατί ; Γιατί δεν αγάπησα ποτέ τα χρήματα έχω περάσει καλά ξοδεύοντας 5000 χιλιάδες δραχμές σε μια μέρα και έχω περάσει απαίσια ξοδεύοντας 1000000 δραχμές σε ένα σαββατοκύριακο!!! Από μικρός ήμουνα σπάταλος άλλα και χρήματα όταν δεν είχα δεν έδινα καμμία σημασία φόραγα την μπλούζα του αγαπημένου μου HEAVY METAL συγκροτήματος και κατέβαινα για την πλατεία της περιοχής μου να συναντήσω φίλες και φίλους fan της μουσικής που τότε λατρεύαμε. Μεγαλώνοντας όλο και περισσότερο έβλεπα την αξία του να έχεις χρήματα αλλά δεν έβαζα μυαλό, πίστευα ότι όλα αυτά ήταν για τους φλώρους εγώ ο heavymetalas δεν είχα ανάγκη τα πολλά χρήματα. Την μεγαλύτερη απογοήτευση την ένιωσα όταν κατάλαβα πλέον ότι είσαι τα χρήματα που έχεις και όχι ο εαυτός σου. Αυτό το κατάλαβα πολύ αργά και μάλιστα είναι και ο κυριότερος λόγος που είμαι φανατικός Αντισιωνιστής. Όμως ας ξαναγυρίσουμε στον τζόγο , φρουτάκια, στοίχημα ποδοσφαίρου, ιππόδρομος, χαρτιά κ.α όλα σου δίνουν την ελπίδα ότι θα αλλάξει η Ζώη σου και την έχουμε ανάγκη αυτή την ελπίδα και μας την παρέχουν καταστρέφοντας μας!!!!! Τα ΜΜΕ (Μέσα μαζικής αποχαύνωσης μου αρέσει να τα αποκαλώ) παίζουν σημαντικό ρόλο στην εβραιοποίηση της κοινωνίας πάρε αυτοκίνητο γιατί θα έχεις ωραία γκόμενα ,πάρε υπολογιστή , πάρε σκάφος , πάρε εξοχικό, πάρε μηχανάκι, πλάσμα τηλεόραση για να βλέπεις έγχρωμη την δυστυχία την δικιά σου και των άλλων, πάρε προφυλακτικά μην κολλήσεις καμμιά ασθένεια και πάρε και ένα δάνειο για να αγοράσεις όλα αυτά και άλλα τόσα. Εσύ δανείζεσαι και μετά δουλεύεις δύο και τρεις δουλειές για να ξεχρεώσεις και όταν ξεχρεώνεις δανείζεσαι πάλι για να αγοράσεις τα καινούργια προϊόντα που θα αντικαταστήσουν τα παλιά. Μάλιστα οι εβραίοι θεωρούν ότι με τα χρήματα αγοράζουν και ανθρώπους, συνειδήσεις κάμπτονται ,ωραίες γυναίκες κοιμούνται με μεσήλικες άνδρες.Και εσύ παίζεις, δανείζεσαι, προσπαθείς να ζήσεις το καπιταλιστικό όνειρο παραμελείς το σώμα σου και κοιτάζεις πως θα γεμίσεις το πορτοφόλι σου αφού σου έχουν μάθει ότι με αυτό θα έχεις τα πάντα αυτοκίνητα, ωραίες γυναίκες, όμορφα σπίτια και εξοχικά , πρώτης ποιότητας ναρκωτικά για να αντέξεις να πίνεις περισσότερα χρόνια, και βέβαια πρώτη θέση στο νεκροταφείο της περιοχής σου , γιατί και ο θάνατος δεν σε γλιτώνει από τις οικονομικές σου υποχρεώσεις. Τέλεια μάγκες μου αλλά εγώ δεν γουστάρω τον κόσμο σας , σιχαίνομαι τους εβραίους και την υποτιθέμενη οικονομική τους κυριαρχία απέτυχαν αγόρασαν την εύνοια των δυνατών αυτής της γης αλλά δεν κατάφεραν να τους συμπαθήσει η μεγάλη πλειοψηφία του πληθυσμού της γης. Εσείς τώρα που παίζετε για να καλυτερέψετε την ζωή σας σκεφτείτε πρώτα εάν ζήτε, εάν προλαβαίνετε να ζήσετε ή δουλεύετε για να ζούνε καλά οι απόγονοι του Αβραάμ!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...