Η ΕΛΕΟΝΩΡΑ ΜΕΛΕΤΗ ΣΤΟ GALA



Η Μαρία Σταματέρη και η εκπομπή «Gala» φιλοξενούν αυτή την Κυριακή 16/5 στις 23:00 την Ελεονώρα Μελέτη.

Η αγαπημένη παρουσιάστρια της πρωινής ζώνης, με φόντο πανέμορφες εικόνες από τη Σαρωνίδα, μας ανοίγει το σπίτι και την καρδιά της. Μιλάει τόσο για την επαγγελματική όσο και την προσωπική της ζωή, κάνοντας για πρώτη φορά αποκαλύψεις που θα συζητηθούν.

Ξεκινώντας από την προσωπική της ζωή με μια είδηση - βόμβα ανακοινώνει ότι υπάρχουν ανατροπές και κάνει λόγω για ένα «τρίτο» πρόσωπο που «εισέβαλε» στην καθημερινότητά της. Σε ερώτηση της Μαρίας Σταματέρη για το αν είναι διατεθειμένη να μιλήσει για τη νέα αυτή εξέλιξη απαντά:

- «Η αλήθεια είναι ότι έπρεπε να γίνει αυτή η ανακοίνωση – όχι ότι αντιγράφω κάποια άλλα ζευγάρια προς Θεού - αλλά επειδή θα αρχίζει να συζητιέται αρκετά έντονα και δεν θέλω να γίνομαι βορά για σχόλια και για κακές κριτικές, είναι ένα από τα πράγματα που θα αποκαλύψω σήμερα στην εκπομπή σου».

Στα δημοσιεύματα που κάνουν λόγω για επικείμενο γάμο μεταξύ εκείνης και του συντρόφου της απαντά:

- «Βέβαια, γάμος και μια κοτρόνα που όταν την φοράω γέρνει στο δάχτυλο, δεν με αφορά... Το μόνο που θα σου πω είναι ότι δεν είμαστε παραδοσιακοί άνθρωποι».

Έχοντας ανανεώσει για άλλα δύο χρόνια το συμβόλαιό της με το STAR, πιο ώριμη και κατασταλαγμένη από ποτέ, παραδέχεται ότι η εποχή των «χρυσών» συμβολαίων έχει περάσει ανεπιστρεπτί. Μάλιστα η ίδια, όπως εξομολογείται, ήταν εκείνη που κατήργησε τα συγκεκριμένα συμβόλαια, ανοίγοντας ένα νέο κεφάλαιο στην τηλεόραση.

Σε ερώτηση της Μαρίας Σταματέρη για το αν έχει περισσότερους φίλους ή εχθρούς μέσα από τον χώρο της τηλεόρασης, χωρίς δεύτερη σκέψη η Ελεονώρα απαντά:

- «Υπάρχουν άτομα στα οποία εγώ λέω καλημέρα και δεν μου ρίχνουν ούτε ένα βλέμμα και αυτό είναι κάτι που συμβαίνει καθημερινά. Τώρα για ποιο λόγο γίνεται αυτό δεν με νοιάζει, εγώ την καλημέρα μου τη μοιράζω και τη μοιράζω με χαμόγελο».



Έχει άραγε μετανιώσει για πράγματα που έχει κάνει ή έχει δηλώσει; Και πάλι η απάντηση έρχεται καταπέλτης:

- «Όχι, με τίποτα! Εγώ άμα ανοίξω το στόμα μου έχω «βουτήξει» πρώτα τη γλώσσα στο μυαλό μου, ξέρω τι θέλω να πω. Ξέρω πολύ καλά πότε μιλάω και πού μιλάω και ξέρεις κάτι άλλο; Δεν μπορεί να με σταματήσει ούτε ο Θεός άμα θέλω να πω κάτι».



Ανατρεπτική, ασυμβίβαστη, δηλώνει έτοιμη να εκδώσει ένα βιβλίο, που εδώ και καιρό γράφει με ιστορίες από τον χώρο της showbiz.

- «Στόχος μου δεν είναι να εκθέσω κόσμο. Θα υπάρξουν άνθρωποι που όταν διαβάσουν κάποια αποσπάσματα θα έχουν τη «μύγα» που θα τους τρώει, γιατί θα «μυγιάζονται», θα ξέρουν πολύ καλά ότι θα μιλάω γι’ αυτούς».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...