Τα σεξουαλικά φετίχ της Kidman




«Στον τάφο μου θα πάρω τα μυστικά του γάμου μου με τον Tom Cruise», διαβεβαίωσε η Nicole Kidman σε συνέντευξή της στο περιοδικό GQ.

«Ποτέ δεν συζήτησα τις πικάντικες λεπτομέρειες και ποτέ δε θα το κάνω. Έκαψα και το ημερολόγιό μου αφότου ξαναπαντρεύτηκα», είπε η 42χρονη ηθοποιός.

Στη συνέχεια η Kidman έκανε αποκαλύψεις σχετικά με την ερωτική της ζωή, λέγοντας ότι έχει δοκιμάσει πολλά … πράγματα. Η βραβευμένη με Όσκαρ ηθοποιός, που τώρα είναι παντρεμένη με τον τραγουδιστή Keith Urban, είπε ότι διασκεδάζει να εξερευνά διαφορετικές εκδοχές του έρωτα.

«Έχω δοκιμάσει την εμμονή, τα περίεργα αντικείμενα φετίχ, τον βαρετό γάμο και τη μονογαμία. Αλλά ακόμα έχω δρόμο μπροστά μου», είπε η Nicole.

Η Kidman στη διάρκεια του γάμου της με τον Cruise υιοθέτησε την Isabella και τον Connor, 17 και 14 ετών σήμερα, ενώ πέρυσι γέννησε την Sunday Rose, καρπός τους έρωτά της με τον Keith.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...