Ράνια Θρασκιά: Επιστρέφω με νέα εκπομπή




Η Ράνια Θρασκιά έχασε όλα τα κιλά της εγκυμοσύνης και τώρα πιο ανανεωμένη από ποτέ επιστρέφει και πάλι στην τηλεόραση.“Εξετάζω κάποιες προτάσεις, προτείνω και εγώ πράγματα. Οργανώνω και σχεδιάζω το επόμενο βήμα μου. Έχω αγωνία το επόμενο βήμα μου να είναι καλό. Το επόμενο τηλεοπτικό βήμα μου θα είναι μία έκπληξη για το κοινό. Επιστρέφω με νέα εκπομπή” αποκάλυψε η Ράνια Θρασκιά στην εκπομπή «Πρωινή Μελέτη» με την Ελεονόρα Μελέτη.Μάλιστα, η παρουσιάστρια πρόσθεσε: ”Μόνο αν υπέγραφα με τον Σπύρο Χαριτάτο και τον Γιώργο Καραμέρο θα το ανακοίνωνα. Το δίδυμο του Ant1 είναι μία έξυπνη λύση”. Ακόμα τόνισε ποιος ήταν ο λόγος που σταμάτησε η εκπομπή της “Κοιτάω μπροστά” από το κανάλι Alter. “Δεν απέχω από τα τηλεοπτικά πράγματα. Ήμουν άτυχη. Το κανάλι μου δεν μπόρεσε να ανταπεξέλθει όσον αφορά την εκπομπή μου λόγω οικονομικής κρίσης και έτσι έμεινα εκτός” είπε χαρακτηριστικά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...