ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΠΕΙ ΤΟ "ΠΑΙΔΙ" ΤΟΥ ΚΑΙ ΕΑΝ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΜΕΤΑΝΙΩΝΕΙ ΠΙΚΡΑ

Του Σταύρου Μαρίνη Ήδη μέσα σε 10 μέρες λειτουργίας το καινούργιο εγχείρημα στο οποίο συμμετέχουμε μας ξεπέρασε σε επισκέψεις και μάλιστα πάρα πολύ. Το www.stifora.gr , η νέα ηλεκτρονική εφημερίδα με έκανε (αφού δεν προλαβαίνω ούτε να κοιμηθώ) να λιγοστέψω ή μάλλον να μηδενίσω τα κείμενα μου στο πρώτο ηλεκτρονικό μου βήμα στο blog σας το ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ. Εάν και προσπάθησα να βρω συνεργάτες να τρέξουν το blog αυτό κατέστη αδύνατον μέχρι στιγμής εξαιτίας και της καλοκαιρινής αλλά πιο πολύ εξαιτίας της απροθυμίας φίλων και γνωστών να ασχοληθούν με πενιχρό οικονομικό όφελος και να ανεβάζουν ειδήσεις. Ειδήσεις που αρμόζουν σε ένα blog με το όνομα ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ που θα έχουν ΑΠΟΨΗ και δεν θα κρύβουν ΤΙΠΟΤΑ από τους αναγνώστες τους. Αυτή η επικοινωνία που έχουμε είναι ΜΟΝΑΔΙΚΗ και δεν θα την ΑΛΛΑΖΑ με ΟΛΑ τα λεφτά του κόσμου. Απαράβατος κανόνας σε όποια δουλειά και εάν πάω είναι η διατήρηση του blog μου πράγμα που έχω πληρώσει 2 φορές έως σήμερα. Μακάρι να τις εκατοστήσω και μακάρι να έχω κάποτε μόνο αυτό ως βασική εργασία μου. Όμως οι καιροί είναι δύσκολοι και οι υποχρεώσεις μου πολλές. Ομολογώ ότι δεν περίμενα ποτέ ότι θα εξασκούσα ένα ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΜΑ ως ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ και ποτέ δεν σκέφτηκα ότι από την ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ θα πλουτίσω. Ξεκίνησε έτσι και έτσι θα παραμείνει όσα χρόνια και εάν περάσουν. Λυπάμαι ειλικρινά για την κατάντια της Δημοσιογραφίας στις μέρες μας αλλά ποιο πολύ για τις ειδήσεις που αναζητά και διαβάζει το αναγνωστικό κοινό. Αυτοί που με πληρώνουν και εμένα από τις δημοσιογραφικές δουλειές τις οποίες κάνω. Είναι πρώτο θέμα ο καινούργιος της Σάσας Μπάστα και όχι η συνεχής τουρκική προκλητικότητα, το αδιέξοδο στα εθνικά θέματα, η οικονομική κρίση, η ανασφάλιστη εργασία, ο κοινωνικός αποκλεισμός των νέων γενιών νεόπτωχων που μεγαλώνουν μέρα με την μέρα. Είμαι πλέον και εγώ μέρος του προβλήματος και αυτό το blog είναι το άλλοθι μου για ΕΛΕΥΘΕΡΗ και ΧΩΡΙΣ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ενημέρωση. Γι΄αυτό το λατρεύω και όσα "παιδιά" ηλεκτρονικής μορφής και εάν μεγαλώσω ΠΑΝΤΑ θα ΑΓΑΠΑΩ αυτό πιο πολύ. 'Οσο για την καινούργια ηλεκτρονική εφημερίδα εσείς θα κρίνετε, η άλλη που είναι ήδη ενός έτους και κάτι μέρες μας γύρισε εδώ και καιρό την πλάτη. Έτσι όμως είναι η ζωή , τίποτα δεν είναι σταθερό και μόνιμο εκτός από την ΑΓΑΠΗ μας σε ορισμένα πρόσωπα. Καλή συνέχεια σε όλους και ελπίζω να τα ξαναπούμε κάπου στο τέλος της εβδομάδας. Άλλωστε ουδείς αναντικατάστατος έτσι δεν λένε; Εγώ δεν συμφωνώ στην ουσία κανείς δεν μπορεί να αντικατασταθεί απλώς αυτό μας βολεύει να λέμε. Καλή συνέχεια συναγωνιστές

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...