Παρασκευή, 13 Μαΐου 2016

Έχει και άλλα δεινά να μας φέρει ο Δημιουργός μας ;

Πολλές φορές αναρωτιέμαι (δυστυχώς και στα γενέθλιά μου) εάν υπάρχει ακόμα περιθώριο για νέα δεινά; Σε έξι χρόνια ελάχιστες ήταν οι ευχάριστες στιγμές μου  με αποτέλεσμα να περιμένω πως κάποια στιγμή τα πράγματα ίσως αλλάξουν.
Ματαιοπονώ αφού αναλογίζομαι πως έτη που θεωρούσα άτυχα , δύσκολα ή καταστροφικά δεν είναι τίποτα σε αυτά που μου συμβαίνουν τα τελευταία έτη.

Και εκεί που λέω πως το βαρέλι έχει πάτο κάτι ακόμα πιο αναπάντεχο συμβαίνει που μου δείχνει πως όχι το μαρτύριο δεν έχει λήξει. Μαζί και η Πατρίδα που δεν λέει να πάρει ανάσα από τις λάθος μνημονιακές πολιτικές που εφαρμόζουν ανίκανες και ξεπουλημένες κυβερνήσεις.

 Είμαι σίγουρος πως η φετινή χρονιά θα είναι η τελευταία που περνάμε μαζί. Μην με ρωτήσετε πως το ξέρω όμως για πρώτη φορά στη ζωή μου νιώθω απόλυτα βέβαιος για κάτι. Το "ταξίδι" τελειώνει όταν δεν έχουμε προορισμό και τα πάντα δείχνουν πως η "νέα" αρχή , η νέα "πορεία" δεν είναι πλέον ζητούμενο. Ζητούμενο είναι το ΤΕΛΟΣ σε ό,τι μας δυσκολεύει την ζωή μας καθιστώντας την μια φαρσοκωμωδία που πλέον προκαλεί μόνο ΔΑΚΡΥΑ.
(Συνεχίζεται...........)
Σ.Μ 

Δεν υπάρχουν σχόλια: