Τρίτη, 1 Δεκεμβρίου 2015

Η Ε.Ε κινδυνεύει χρέος κάθε Ευρωπαίου Πολίτη να προσπασπίσει τον Δυτικό Πολιτισμό


Πίστευα πάντα στην ελεύθερη έκφραση των πολιτών. Θεωρούσα και θεωρώ πως η Δημοκρατία είναι το πιο δύσκολο πράγμα στον κόσμο.
Όσε ατέλειες και εάν έχει είναι προτιμότερη από οποιαδήποτε μορφή τυραννίας. Για αυτό τον λόγο και όταν η ΔΙΚΗ μου ΑΠΟΨΗ είναι αντίθετη με της πλειοψηφίας αγωνίζομαι για να καταφέρω να πείσω. Δεν μου άρεσε ποτέ να κάνω προπαγάνδα υπέρ καμιάς ιδεολογίας. Έχω φίλους από όλους τους πολιτικούς χώρους και ακούω με σεβασμό τις απόψεις τους.

Ακόμα και όταν διαβάζετε κείμενά μου εναντίον του ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΜΟΥ θα πρέπει να γνωρίζετε πως αρκετοί κομμουνιστές δεν με θεωρούν εχθρό τους. Γνωρίζουν πως οι δικές μου διαφωνίες , το δικό μου ΠΑΘΟΣ για τις ΙΔΕΕΣ μου δεν με οδηγεί σε ΑΚΡΑΙΕΣ και ΑΝΤΙΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΕΣ συμπεριφορές.

Έτσι ήμουν και έτσι θα παραμείνω όσο και εάν στεναχωριέμαι πολλές φορές για τις επιλογές μου. Το ίδιο και στην προσωπική μου ζωή σέβομαι τους γύρω μου ανεξαρτήτως φυλής και θρησκεύματος , ανεξαρτήτως οικονομικής κατάσταστης , και φυσικά ανεξαρτήτως ηλικίας.

 Βλέπω τελευταία πως κάποιοι έχουν πρόβλημα με τους νέους και σκέφτομαι πόσο άδικο έχουν να κατηγορούν αυτούς για τα δικά τους αμαρτήματα. Το ό,τι δέχομαι όλες τις φυλές και τις θρησκείες δεν σημαίνει πως θέλω να ζήσω και μαζί τους.


Δεν μου αρέσουν οι πολυπολιτισμικές κοινωνίες , ούτε αυτές που αποτελούνται από πολλές θρησκευτικές μειονότητες. Η ενσωμάτωση δεν αποτελεί για μένα προτεραιότητα και ούτε θέλω ένας αλλοδαπός να νιώθει Έλληνας εάν ο ίδιος δεν το θέλει.

Σέβομαι τα κράτη-έθνη και θέλω και οι άλλοι να σέβονται το δικό μου.


Δεν πιστεύω πως όλες οι φυλές και όλα τα έθνη έχουν προσφέρει το ίδιο στον παγκόσμιο πολιτισμό και για αυτό πολλοί με κατηγορούν ακόμη και σήμερα για ρατσισμό.

Η ίδια μου η ζωή έχει αποδείξει πως επιλέγω να ζω με ανθρώπους που ανήκουν σε αυτό που στο δικό μου μυαλό αποτελεί τον δυτικό πολιτισμό.

Έλληνες ,  Ελβετοί , Ουκρανοί , Τσέχοι , Ιταλοί , Δανοί , Γερμανοί , Σέρβοι , Ρώσοι , Βούλγαροι , Ρουμάνοι , Γάλλοι , Άγγλοι , Αμερικανοί αποτελούν πλέον για μένα  μια μεγάλη οικογένεια. Έχουν κοινές δημοκρατικές παραδόσεις, πίνουν coca cola , βλέπουν κινηματογράφο , είναι Χριστιανοί και κυρίως για αιώνες αγωνίζονται να προχωρήσουν τις κοινωνίες τους.

 Όσα κράτη ανήκαν στο πρώην ανατολικό μπλοκ είχαν την ατυχία να ζήσουν έναν ολοκληρωτισμό που τους άφησε αρκετά χρόνια πίσω. Τώρα καθώς προσπαθούν να καλύψουν τον χαμένο χρόνο έρχονται αντιμέτωποι με ένα καπιταλιστικό σύστημα το οποίο έχει αποτύχει. Χρόνια γράφω για την ανάγκη δημιουργίας ενός πολιτικού συστήματος που θα σέβεται τις ανθρώπινες ανάγκες.


Ο κομμουνισμός απέτυχε αλλά δυστυχώς για εμάς που ανήκουμε στον δυτικό κόσμο και εμείς έχουμε να αντιμετωπίσουμε σοβαρά προβλήματα γιατί αφήσαμε τους λίγους να επιβάλλουν την ΘΕΛΗΣΗ τους στους πολλούς. Η Ε.Ε έχει προβλήματα δημοκρατίας και για τον λόγο αυτό πέφτει από το ένα λάθος στο άλλο. Εάν είναι ποτέ δυνατόν να αγκαλιάζει η δημοκρατική Δύση κυβερνήσεις που έχουν απολυταρχικό χαρακτήρα και να συζητάει μαζί τους για τις λύσουν προβλήματα. Το μεταναστευτικό και οι λάθος επιλογές της Ε.Ε να βάλουν στο τραπέζι την Τουρκία ως ισότιμο εταίρο μας θα οδηγήσει με μαθηματική ακρίβεια στην διάλυση της Ε,Ε με την μορφή που την ξέραμε. Δεν είναι δυνατόν ο δυτικός κόσμος να δεχθεί τις μπούρκες της Ανατολής ως ΛΥΣΗ στην δική του αδυναμία να φυλάξει τα σύνορα της Ε.Ε,

 Η είσοδος της Τουρκίας στην Ε.Ε θα οδηγήσει αυτόματα και στην διάλυσή της. Τι πρεσβεύει σήμερα ο μουσουλμανικός κόσμος που είναι χρήσιμο για τον δυτικό μας πολιτισμό; Βία και  μισαλλοδοξία. Εάν η Ε.Ε έχει αποφασίσει να βάλει μουσουλμανικά κράτη στην ένωση τότε είναι καιρός να αποχωρήσουν όσοι έμαθαν να πιστεύουν στις αρχές της Γαλλικής Επανάστασης και πίστευαν σε έναν Ευρωπαϊκό Πολιτισμό ΑΣΠΙΔΑ στις δεισιδαιμονίες και τους φανατισμούς της Ανατολής. Η διαφορά πολιτισμών δεν επιτρέπει σε κανέναν ΛΟΓΙΚΟ ευρωπαίο να κλείσει τα μάτια στην ΑΜΟΡΦΩΣΙΑ και την ΜΙΣΑΛΛΟΔΟΞΙΑ πληθυσμών που δεν έχουν καμιά σχέση με τις Ιδέες που πρεσβεύει η Ευρώπη.


Οι Τούρκοι , οι Άραβες , οι Αφρικανοί είναι ΞΕΝΟΙ με όσα εμείς πρεσβεύουμε. Η Δημοκρατία είναι σχεδόν άγνωστη για αυτούς και ΑΡΕΤΕΣ και ΑΞΙΕΣ του Δυτικού Πολιτισμού είναι για αυτούς ΑΜΑΡΤΙΕΣ. Τι να μας πουν εμάς τους Έλληνες για ΗΘΙΚΗ οι τζιχαντιστές του Ισλαμικού Χαλιφάτου; Αυτοί πιστεύουν πως θα τρώνε ρύζι και θα έχουν και 72 παρθένες στον άλλο κόσμο.


Για αυτούς ο παράδεισος είναι το φαγητό και το σεξ τι σχέση μπορούμε να έχουμε εμείς με όλους αυτούς; Εάν  δεν αλλάξουν ΠΙΣΤΕΥΩ δεν πρέπει να γίνουν δεκτοί στην Ε.Ε μετανάστες που διαλύουν τον ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ μας. Σε πολλούς ο λόγος μου θα φανεί ρατσιστικός και ξενοφοβικός αλλά δεν με πειράζει.


Άλλωστε εγώ δεν φοβάμαι καμιά φυλή απλώς αρνούμαι να ζω σε μια Ε.Ε που η πλειοψηφία θα πιστεύει στη ΣΑΡΙΑ και όχι στους Νόμους του κάθε κράτους. Αγωνίζομαι για την Ε,Ε που δεν θα έχει μιναρέδες και που η Χριστιανοσύνη θα φωτίζει τις ψυχές μας. Όσοι θέλουν μια μουσουλμανική ΕΕ  ας πολεμήσουν για τον μεσαίωνά τους , εγώ θα πολεμήσω για τον Ευρωπαϊκό -Δυτικό Πολιτισμό γιατί είναι πεπεισμένος πως είναι ΑΝΩΤΕΡΟΣ.

Σ.Μ 

Δεν υπάρχουν σχόλια: