Τετάρτη, 14 Ιανουαρίου 2015

Η δική μας επιλογή για την Β' Πειραιά




Τα Πιστεύω μου

Φίλες και φίλοι της Β΄ Περιφέρειας του Πειραιά


Δεν είμαι από τζάκι.

Δεν είμαι γιος «βαρώνου» της πολιτικής.

Μισθό δεν μου πλήρωσε ποτέ το δημόσιο, ούτε είχα ή έχω αντιμισθίες από ομίλους και συγκροτήματα.

Ζω μόνο από την ελεύθερη μαχόμενη δικηγορία. Δεν έχω offshore, μετοχές ή άλλους πόρους πέραν αυτών από τον αληθινό κόσμο της εργασίας, στον οποίο ανήκουν κι οι χειρώνακτες γονείς μου, που με ανάθρεψαν με τις αξίες του λαού μας, γέννημα θρέμμα των γειτονιών μας.

Δεν έχω διορίσει το μισό μου σόϊ στην Βουλή και στο Κράτος.

Δεν έχω κιτάπι με 8.562 ρουσφέτια, για να έρχομαι σε κάθε εκλογή να σας ζητήσω τα λύτρα της αξιοπρέπειας σας.


Δεν πηγαίνω σε γάμους, βαφτίσια, κηδείες και μνημόσυνα αγνώστων συμπολιτών μου για να χωθώ απρόσκλητος στην χαρά ή την λύπη τους, προσβάλλοντας τους.

Δεν θα σας κάνω γεφύρια, θάλασσες και παιδιά. Θα αγωνιστώ όμως για να υπάρξει προοπτική για τα παιδιά σας, που τα μεγαλώνετε με την στοργή και έγνοια που μεγαλώνω τα δικά μου.

Αγαπώ και στηρίζω τους πυλώνες του Έθνους μας. Την εξωτερική φρουρά του, που είναι οι Ένοπλες Δυνάμεις και την εσωτερική φρουρά του, που είναι τα Σώματα Ασφαλείας. Τιμώ με την πίστη μου και την πνευματική φρουρά της Πατρίδας, που είναι η Εκκλησία μαζί με την Παιδεία. Τον Δάσκαλο και τον Παπά, εργάτες της εθνικής και θρησκευτικής μας συνείδησης.

Συνεχείς οι παρεμβάσεις μου όλα αυτά τα χρόνια για τα ζητήματα Εθνικής Άμυνας και τις αδικίες σε βάρος αυτών που δεν είναι «ένστολοι», όπως ο θυρωρός της «Μεγάλης Βρεταννίας» αλλά Στελέχη. Την ηθική μου πίστη στην αποστολή τους την έδειξα σε ανύποπτο χρόνο, υπηρετώντας μαζί τους εθελοντικά ως Αξιωματικός στους Αλεξιπτωτιστές για 23 μήνες.

Αντίστοιχες οι δημόσιες συνεχείς παρεμβάσεις μου για τα προβλήματα του λαού μας και τα όποια λάθη της παράταξης, χωρίς ποτέ να την εγκαταλείπω στα δύσκολα.

Δεν εκχωρώ τον πατριωτισμό μου σε θαυμαστές εχθρών του λαού μας, ούτε την κοινωνική μου συνείδηση σε μηδενιστές της αριστεράς.

Είμαι Δεξιός και υπερασπίζομαι την εθνική και κοινωνική ενότητα, το κράτος δικαίου και πρόνοιας, την ασυμβίβαστη υπεράσπιση της εθνικής μας κυριαρχίας και εδαφικής ακεραιότητας, τα συμφέροντα των Ελλήνων από την Βόρειο Ήπειρο, ως την Καρπασία της κατεχόμενης Κύπρου.

Αντιμάχομαι τις ανιστόρητες ενοχές απέναντι στην παρακμιακή κυριαρχία της αριστεράς στον δημόσιο λόγο.

Στις 25 Ιανουαρίου κρίνεται η ασφαλής πορεία του λαού μας για έξοδο από την κρίση. Απέναντι μας μια ανίερη συμμαχία τυχοδιωκτών της αριστεράς και αποστατών της παράταξης, που επιδιώκουν ανεύθυνα το χάος για ιδιοτελή συμφέροντα.

Ζητώ τον σταυρό σας δίπλα στο όνομα μου, για να μπορέσω να υπηρετήσω τις ιδέες μας πιο αποτελεσματικά μέσα από την Βουλή των Ελλήνων, με βάση τις αιώνιες αξίες του Έθνους μας, για μια Ελλάδα πάλι όρθια, δυνατή κι ευημερούσα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: