Δευτέρα, 10 Νοεμβρίου 2014

Και κερατάς και δαρμένος!!!!

Ειλικρινά απορώ και εγώ με τον εαυτό μου που μπαίνω στον κόπο να αναλύω πράγματα και καταστάσεις σε ανθρώπους που δεν έχουν ουδεμία πρόθεση να καταλάβουν.



Βλέπετε παρόλο που σας έχουν πείσει πως είμαι "φασίστας" νιώθω και είμαι περισσότερο δημοκρατικός από ντουζίνες συμπολιτών μας που ωρύονται δήθεν για τα ανθρώπινα δικαιώματα και πετάνε τα χαρτομάντιλα στην μούρη στον δυστυχή πακιστανό που "τολμάει" να τους ακουμπήσει το αυτοκίνητο στο φανάρι!!

Βέβαια καθόλου δεν με ενδιαφέρει η γνώμη μικρών μειοψηφιών για το πως με αντιλαμβάνονται.

Σέβομαι τις μειοψηφίες αλλά δεν υιοθετώ τις απόψεις τους αφού η πλειοψηφία είναι αυτή που με συνάρπαζε από την εφηβική μου ηλικία.

Γιατί μπορεί μεν οι μειοψηφίες και οι ελίτ να έχουν μια θέση στην καρδιά σας σε μένα όμως το ΣΥΝΟΛΟ έχει τον πρώτο λόγο ακόμα και όταν αυτό δείχνει να είναι παντελώς απάνθρωπο!!

Η δική μου προσπάθεια δεν δύναται να γίνει για τους λίγους και "εκλεκτούς" και εκεί αρχίζουν πάντα τα δικά μου προβλήματα.

Κάποιοι δεν κατανοούν καν πως είναι δυνατόν επί 43 σχεδόν έτη να αντιμάχομαι το προσωπικό μου συμφέρον έχοντας ως γνώμονα πάντα το καλό των περισσοτέρων.

Ουδείς αντιλαμβάνεται πως μου είναι ΑΔΥΝΑΤΟΝ να σκεφτώ ως μονάδα ακόμα και στις πιο προσωπικές μου στιγμές αφού καμιά μονάδα δεν δικαιείται για μένα να απολαμβάνει την δυστυχία των άλλων.

Έτσι πολλές φορές οι παρεξηγήσεις οδηγούν σε δική μου περιθωριοποίηση από μια κοινωνία που αρνείται να παίξει τον ρόλο της και προσπαθεί να εξοντώσει τους πιο ικανούς και δημιουργικούς ανθρώπους.

Ξέρω πως το κοινό μου είναι ειδικό και αντιλαμβάνετε αμέσως την σημασία των γραφομένων μου αλλά δεν είμαι καθόλου βέβαιος πως συμφωνεί κατά ανάγκη με οτιδήποτε γράφω και ουδόλως με ενδιαφέρει.

Άλλωστε ποτέ δεν επιζητούσα πρόβατα να με ακολουθούν αλλά συνοδοιπόρους για να κάνουμε πράξη το κοινό μας όραμα.

Οι λέξεις πλέον χάνουν την σημασία τους αφού Αρετή , Δικαιοσύνη , Δημοκρατία , Ελευθερία , Ήθος έχουν για τον καθένα και μια ξεχωριστή σημασία λες και ξαφνικά δεν μπορούμε να συμφωνήσουμε ούτε στα αυτονόητα.

Π.χ ακούω πολλούς να λένε "καλά να πάθει του χρειαζόταν" και αναρωτιέμαι πως είναι δυνατόν να κρύβουν τόσο μίσος άνθρωποι που δηλώνουν Χριστιανοί και φιλάνθρωποι.

Η δυστυχία των άλλων γίνεται αντικείμενο χλεύης και η αδυναμία τους κάνει ακόμα πιο κυνικούς τους αφέντες αυτού του κόσμου.

Γιατί μπορεί να μην πιστεύω πως μας ψεκάζουν (όπως κάποιοι ανόητοι) αλλά πως αιώνες τώρα προσπαθούν να κατευθύνουν τις σκέψεις αλλά και τα αισθήματά μας είναι εμφανές ακόμα και στον αδαή πολίτη του κόσμου!!!

Ρατσισμοί χωρίς ουσία , λέξεις κλισέ , υστερία επιτυχίας και ξαφνικά η συνταγή επιτυχίας έχει χαθεί αφού ο καπιταλισμός μας απέτυχε στο να καλυτερεύσει την ζωή μας εξαιτίας της απληστίας μας.

Και όμως κάποιοι θεωρούν ακόμα και σήμερα πως οι αγορές και το ιδιωτικό κεφάλαιο θα πρέπει να αφεθούν ελεύθερες ώστε να υπάρξει ευημερία του κόσμου!!

Μάλλον οι νεοφιλελεύθεροι ζουν σε άλλο πλανήτη για να μην βλέπουν την συσσωρευμένη δυστυχία που έχει επιφέρει η ανεξέλεγκτη λειτουργία των αγορών.

Θα μου ήταν παντελώς αδιάφορο να ασχοληθώ με όσους δεν αντιλαμβάνονται τι συμβαίνει εάν δεν θεωρούσα πως είναι οι περισσότεροι και κρίνουν τις τύχες μας με τις επιλογές τους.

Και φυσικά δεν είμαι Χρυσαυγίτης για να επιβάλλω με κλωτσιές και μπουνιές την δική μου κοσμοθεωρία(εάν και τα χρυσά αυγά έχουν γίνει ομελέτα από τις πολλές κυβιστήσεις ανάμεσα σε ιδεολογίες ολοκληρωτικές όπως π.χ αυτή του Ναζισμού που φλερτάρει ω του θαύματος με τους νεοκομμουνιστές -πατριώτες του Πούτιν!!!)

Γιατί μάλλον ανιστόρητος είναι ο Ρώσος ηγέτης όταν ισχυρίζεται πως η Ρωσία πολέμησε για τη Δημοκρατία το 1945.

Μάλλον ξεχνάει τι δεινά έσπειρε η κόκκινη βαρβαρότητα στα κράτη που είχαν την ατυχία να είναι υπό την κατοχή της.

Για αυτό και αφήνει στην Κριμαία τα αγάλματα των Ρώσων δικτατόρων για αυτό δεν ομιλεί ποτέ για την κομμουνιστική χυδαιότητα αλλά επικαλείται πάντα τον δυτικό ιμπεριαλισμό και την "κακιά"  Δύση της οποίας βέβαια τα προϊόντα πρώτος και καλύτερος απολαμβάνει αφού είναι αντικειμενικά καλύτερα.

Και όμως κάποιοι κουφιοκέφαλοι με ξυρισμένα κεφάλια προωθούν την Ρωσική Βαρβαρότητα ως αντίδοτο στην Δύση που μας ζητάει τα δανεικά με τα οποία εμείς ζούσαμε κάνοντας πλουσιοπάροχη ζωή εάν και παρίες!!!

Δεν θα σας κουράσω άλλο απλώς με ενοχλεί ιδίως για αυτούς που με ξέρουν να θεωρούν πως είναι δυνατόν εγώ να υπηρετήσω οποιαδήποτε ανελεύθερη ιδεολογία.

Πρόβατο δεν ήμουν γιατί δεν μπορώ να γίνω και ο λύκος δεν μου κάνει  όταν κατασπαράζει τους αδυνάτους.

Πολλές φορές αναρωτιέμαι γιατί ταλαιπωρούμαι ανάμεσα σε λύκους και πρόβατα, και γιατί να έχω τόσο μεγάλες αντοχές όταν τα πάντα γύρω καταρρέουν.

Όμως είναι φυσικό πως η δική μου επιλογή δεν εξαρτάται από μικροσυμφέροντα αλλά από το ασίγαστο πάθος μου για διαφορετική αντιμετώπιση του ανθρώπου.

Ενός ανθρώπου που όσο πιο πολύ συμπεριφέρεται ως ζώο τόσο πιο πολύ με απογοητεύει και αναρωτιέμαι φωναχτά πια.

"Υπάρχει λυτρωμός;"


Σ.Μ 

Δεν υπάρχουν σχόλια: