Πέμπτη, 25 Σεπτεμβρίου 2014

Σκέψεις ενός κεντροδεξιού ψηφοφόρου για τα 40 χρόνια της ΝΔ

40 ΧΡΟΝΙΑ "ΦΟΥΡΝΑΡΗΣ" ΝΑ ΤΡΕΧΩ ΓΙΑ ΤΗΝ "ΕΝΙΑΙΑ" ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΑΛΛΑ ΠΑΝΤΑ ΣΤΟ "ΦΑΓΗΤΟ" ΜΕ ΕΊΧΑΝ ΣΤΗΝ ΑΠΕΞΩ!!!
Μιλώντας με έναν φίλο για τα 40 χρόνια της ΝΔ μου είπε με παράπονο: " Στα 40 χρόνια μου έφτασα από τα 18 τρέχω για το κόμμα και το αποτέλεσμα είναι να είμαι χωρίς δουλειά άνεργος όταν όλοι οι γνωστοί μου που στήριξαν το ΠΑ.ΣΟ.Κ είναι καλοβολεμένοι στο Δημόσιο Τομέα και μας κουνάνε τώρα και το δάχτυλο."



Τι να του απαντούσα άλλωστε εγώ από την εφηβεία μου είχα "σταμπαριστεί' ως δεξιός και μάλιστα στην "ακραία" δεξιά πλευρά του κόμματος που για δεκαετίες ολόκληρες έμεινε από την πλειοψηφία των Προέδρων στη γωνιά της να βάζει πλάτη να χύνει στην κυριολεξία αίμα και να μένει μονίμως στην απέξω.

Βλέπετε για την δική μας παράταξη τα αντικειμενικά κριτήρια για όλους ήταν θεσμός ενώ για τους πρασινοφρουρούς αντιπάλους μας κανόνας ήταν η παράκαμψη των ικανών για να διοριστούν στο Δημόσιο τα δικά τους παιδιά.

Αυτά και τα γράφουμε πάντα εμείς εδώ από το 2007 αλλά ουδείς δείχνει από αυτούς που χαράζουν την πολιτική της ΝΔ (πλην ελαχίστων εξαιρέσεων) να μας λαμβάνουν υπόψιν τους.


Δεν υπάρχουν σχόλια: