Ελεονώρα Ζουγανέλη: Με ποια pop star δεν θα συνεργαζόταν;

Η Ελεονώρα Ζουγανέλη μίλησε για τις συνεργασίες, που έχει κάνει τα τελευταία χρόνια στο τραγούδι και εξήγησε το λόγο, που δεν θα μοιραζόταν ποτέ το πάλκο με την Έλενα Παπαρίζου.


«Οι άνθρωποι αυτοί, που έχουν υπάρξει στη ζωή μου αυτά τα χρόνια, μού έδωσαν πάρα πολλά πράγματα. Ούτε οι ίδιοι γνωρίζουν πόσα πολλά μου προκάλεσαν. Στην ουσία με έβαλαν στη δουλειά, μου έμαθαν τη δουλειά, με έκαναν να αντιμετωπίσω τις δυσκολίες και με έβαλαν στη διαδικασία να δουλεύω» είπε στο πρωινάδικο του Mega.

Ποια ξεχωρίζει;

«Θα πω, όπως και πάντα λέω, ότι η συνεργασία που ξεχωρίζω είναι η πρώτη, με τον Γιώργο Νταλάρα και τον Αντώνη Ρέμο στην Αρένα. Δεν ήξερα ούτε καν εγώ η ίδια γιατί επέλεξε να είμαι στο πρόγραμμά του. Ήταν ένα μεγάλο βήμα και μια σημαντική στιγμή γιατί με έκανε να αποφασίσω στην ουσία, αν μπορώ να το κάνω. Δεν μπορούσα, γι' αυτό άρχισα να δουλεύω και να εξελίσσομαι στη δουλειά μου».

Ανάμεσα, όμως, σε Αντύπα, Έλενα Παπαρίζου και Νίκο Βουρλιώτη, με ποιον θα επέλεγε να συνεργαστεί;

«Δεν θα φοβόμουν να συνεργαστώ με κανέναν, αν έβλεπα ότι υπάρχει ενδιαφέρον σαν σύμπραξη. Με τον Αντύπα μπορώ να σου πω πως θα μου φαινόταν και πιο εύκολο. Είμαστε δύο καλλιτέχνες που κάνουμε κάτι τόσο διαφορετικό, που η τόσο μεγάλη διαφορετικότητα θα είχε ενδιαφέρον. Δεν ξέρω αν θα το έκανα, αλλά έτσι μου φαίνεται σαν εικόνα. Λιγότερο εύκολο θα μου φαινόταν με την Έλενα Παπαρίζου γιατί δεν ξέρω αν θα είχε απόλυτα ενδιαφέρον».

Επιμέλεια: Τέλης Αλεξανδρόπουλος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...